20-05-2005, 13:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2005, 13:32 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Solenoid, esiteks soe soovitus, osta endale oma auto kohta käiv Haynes\'i manual, foorumi kaudu sa ei saa eluilmas seda jooksma. Selleks, et korralikku mootoriremonti teha, napib sul ilmselgelt aabitsateadmisi, keegi ei hakka sulle siin raamatutäit tarkust kirja panema. Ikka ise tuleb uurida ja siis foorumist täpsustavaid küsimusi küsida.
Kaanest võib voolata välja nii õli kui jahutusvedelik. Õli on must ja kleepuv, jahutusvedelik heledat värvi ja voolav. Mõlema väljajooksmine on normaalne kaane maha võtmisel.
Jagaja korpus käib ringi? Jagaja peab ikka olema ühes kindlas asendis. Kuidas seda leida, otsi siitsamast foorumist. Lihtsalt suvaliselt pööramisest pole kasu.
Kaane puhul on oluline ka klapiajami ajastus, kõlab täpselt sedamoodi, et see on täiesti metsas sul. Halvimal juhul oled juba mõnest klapist ka jagu saanud. Kas nukkvõll käib rihmaga? Kas rihmale tegid märgid ja panid TÄPSELT samasse asendisse tagasi nii ülevalt kui alt? (see kehtib muidugi ainult ülanukkvõlli korral, tõukurvarrastega mootori puhul on veidi teisiti).
Kaanest võib voolata välja nii õli kui jahutusvedelik. Õli on must ja kleepuv, jahutusvedelik heledat värvi ja voolav. Mõlema väljajooksmine on normaalne kaane maha võtmisel.
Jagaja korpus käib ringi? Jagaja peab ikka olema ühes kindlas asendis. Kuidas seda leida, otsi siitsamast foorumist. Lihtsalt suvaliselt pööramisest pole kasu.
Kaane puhul on oluline ka klapiajami ajastus, kõlab täpselt sedamoodi, et see on täiesti metsas sul. Halvimal juhul oled juba mõnest klapist ka jagu saanud. Kas nukkvõll käib rihmaga? Kas rihmale tegid märgid ja panid TÄPSELT samasse asendisse tagasi nii ülevalt kui alt? (see kehtib muidugi ainult ülanukkvõlli korral, tõukurvarrastega mootori puhul on veidi teisiti).
