Riga Gauja 63-64 projekt
#43

mossepower Kirjutas:Lugesin ,et sa soovid ka tulekorpuse ära kroomida, kuid mina ei soovitaks, minumeelest olid need kõik hallid/hõbedased väemalt `73 aastal.

Alumiiniumvärv oli korpusele peale lastud üsna robustselt (suurte tilkadena). Ei ole muul viisil viimistletuid viimase 21 aasta jooksul näinud. Väga vale ei ole ka sinna suvalise alumiiniumvärvi panemine, algsele lähedaseima pinnakatte annaks miski hammered finished värv a la Hammerite.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 10-04-2005, 22:04 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 17-04-2006, 17:43 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: praud - 25-10-2006, 22:06 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Tsiklimeister - 26-10-2006, 08:11 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: praud - 26-10-2006, 20:03 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Rolts - 17-07-2008, 16:07 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 17-01-2009, 23:16 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 30-05-2009, 00:30 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 30-05-2009, 19:17 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: valdo - 30-05-2009, 23:18 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 31-05-2009, 00:55 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 15-06-2009, 19:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne