25-05-2005, 10:40 AM
kpihus Kirjutas:Ise kahtlustan et klapisääre tihenditega tekkis mingi jama.arvan, et oled õigel teel.
oma kahel peal, millel olen klappe sohveldanud ja sääretihendid vahetanud, on MÕLEMAL seejärel tekkinud suurem õlikulu. 16V motol oli olukord pea sama hull, kui Sinul - aga ca 10Mm-15Mm läbimisel on olukord enam-vähem normaliseerunud (kuigi päris algne seis, kui ca 6000-7000km pääl juurde valada tuli, pole päris taastunud - hetkel kallan ca 4000km järel peale). Järeldus: tihendid tahavad \"sisse töötamist\" saada.
kui rääkisin hiljuti seda tähelepanekut sõbrale, kes autoremondiga tegeleb (tõsi, pead saadab ta tegemiseks spetsialisti kätte), arvas tema, et s*tad tihendid - et tema kunded pole küll taolist asja kurtnud...
ise olen kasutanud nii FAI kui \"markeerimata rohelisi made in Germany\" tihendeid. Mõlemal samad sümptomid...