27-05-2005, 12:24 PM
Kahe silindri point on reguleeritavuses. Kui ette on paigaldatud originaalidest mitu korda võimsamad pidurid ning taga on endiselt originaalid, siis võib balanss kergelt metsa poole olla. Lisaks, arvestades et ma olen juba 5 kuud stabiilselt 2 korda kuus pidurisüsteemi lahti võtnud, kergendab see süsteem õhutamist. Niisama ka üks huvitav reguleeritav asi juures, millega mängida
Fordi insenerid on oma tööd hästi teinud, vastavad kinnitused on pedal boxi küljes juba olemas. Silindrid plaadile ja plaat 4 poldiga kinni, pedaali külge balance bar ja ongi olemas.
Lihtsalt tekkis väike kahtlus, et kui ma võtan kaks Lada siduripeasilindrit (120kr tükk), siis kas nad äkki kuidagi prostamalt tehtud pole kui harju keskmine piduripeasilinder, sidur on ju idee kohaselt mõnevõrra vähemkriitiline tükk kui pidur.
Fordi insenerid on oma tööd hästi teinud, vastavad kinnitused on pedal boxi küljes juba olemas. Silindrid plaadile ja plaat 4 poldiga kinni, pedaali külge balance bar ja ongi olemas.
Lihtsalt tekkis väike kahtlus, et kui ma võtan kaks Lada siduripeasilindrit (120kr tükk), siis kas nad äkki kuidagi prostamalt tehtud pole kui harju keskmine piduripeasilinder, sidur on ju idee kohaselt mõnevõrra vähemkriitiline tükk kui pidur.
