27-05-2005, 20:26 PM
MNA autobaasis kasutati iga auto kohta kolme numbrit:
1. garaaži nr., mis oli autobaasi siseseks kasutamiseks. Selle alusel toimus töökäskude kirjutamine, varuosade väljakirjutamine jne. Kui masin autobaasist lahkus, tuli selle nr asemele reeglina uus masin. Seega garaažinumbri järgi masinat tuvastada on küllalt raske, kuigi mitte võimatu. Numbrid olid 1 ... umbes 250.
2. Riiklik number. See oli täiesti tavaline auto registreerimisnumber, mida tavaliselt ei kasutatud. Selle numbriga olid autod Autoinspektsioonis (tol ajal) arvel. Selle nr. järgi oleks võimalik autoregistris jälgi ajada. Nr. vahetused on ju kirjas.
3. operatiivauto numbrid, näit 01-17EST (muidugi vene tähtedega), oli MN esimehe auto nr. Need numbrid liikusid mitte auto, vaid koos \"peremehega\".
Kui teaks kindlalt ühte nendest numbritest ja auto \"sünniaega\", on lootust .
1. garaaži nr., mis oli autobaasi siseseks kasutamiseks. Selle alusel toimus töökäskude kirjutamine, varuosade väljakirjutamine jne. Kui masin autobaasist lahkus, tuli selle nr asemele reeglina uus masin. Seega garaažinumbri järgi masinat tuvastada on küllalt raske, kuigi mitte võimatu. Numbrid olid 1 ... umbes 250.
2. Riiklik number. See oli täiesti tavaline auto registreerimisnumber, mida tavaliselt ei kasutatud. Selle numbriga olid autod Autoinspektsioonis (tol ajal) arvel. Selle nr. järgi oleks võimalik autoregistris jälgi ajada. Nr. vahetused on ju kirjas.
3. operatiivauto numbrid, näit 01-17EST (muidugi vene tähtedega), oli MN esimehe auto nr. Need numbrid liikusid mitte auto, vaid koos \"peremehega\".
Kui teaks kindlalt ühte nendest numbritest ja auto \"sünniaega\", on lootust .