Delta tuunimine
#10

No kuulge. Selleks et masinat paremini pöördesse saada, pole vaja kolvi sisse mingeid auke puurima hakata. Niipalju, kui mina sellest all- ja ülalkirjeldatud puurimise asjast aru saan, on tulemuseks lihtsalt see, et masin saab kütet vähem peale (väntvõlliruum on surve/töötakti ajal ühenduses nii sisse- kui väljalaskega).
MASINA KÜTTESEGU REGULEERITAKSE KARBURAATORIST !!!
Ja eriti tore on kolbi puurida kui silider on peal, karter alumiiniumipuru mõnusalt täis....

lööb tagasi Kirjutas:Mootor läheb paremini pöördesse, kui võtad leegitoru ära, paned kolvi ülemisse surnud seisu ning siis puurid külje peale(kolvile)(äärtesse) kaks auku.
Ära neid kuula, kes ütlevad, et puuri kolvi põhja sisse.

Edit:kui augud valesti puurid(6,1mm), siis ei pruugi asi enam nii hästi tööle minna ning mina selle eest EI VASTUTA.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Delta tuunimine - Autor: delta - 31-05-2005, 21:45 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne