Riga Gauja 63-64 projekt
#54

Väga tubli! Paistab, et Su iludus hakkab varsti ilmet võtma!

Üks väike soovitus tuleviku projektide tegemiseks - kodarate galvaan-katte taastamisel tuleb keermeosa kinni katta. Muidu tõesti nippel otsa ei lähe ja kõva kroom rikub ka keermelõikuri...


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 10-04-2005, 22:04 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 17-04-2006, 17:43 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: praud - 25-10-2006, 22:06 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Tsiklimeister - 26-10-2006, 08:11 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: praud - 26-10-2006, 20:03 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Rolts - 17-07-2008, 16:07 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 17-01-2009, 23:16 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 30-05-2009, 00:30 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 30-05-2009, 19:17 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: valdo - 30-05-2009, 23:18 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 31-05-2009, 00:55 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 15-06-2009, 19:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne