09-06-2005, 23:03 PM
Väga suure tõenäosusega on süüde vale.
see \"gaasiklapi\" kruvi on alguses mõtekas üsna lahti hoida, sellega reguleeritakse tühikäigu pöördeid, millel pole midagi pistmist mootori hea minekuga. teise kruviga reguleerid paika küttesegu. esialgu saad masina küttesegu reguleerida õhupuhastist - mida rohkem õhupuhastiga õhu kinni keerad seda rikkam segu. sellega selgitad välja millist segu masin tahab, pärast krutid segukruvist paika. muide, katsetusi tee sooja mootoriga. ja enne kontroli süüde üle. selle saad kõige paremini paika kontroll-lamibiga. kontaktivahe hoia nii väike kui võimalik
see \"gaasiklapi\" kruvi on alguses mõtekas üsna lahti hoida, sellega reguleeritakse tühikäigu pöördeid, millel pole midagi pistmist mootori hea minekuga. teise kruviga reguleerid paika küttesegu. esialgu saad masina küttesegu reguleerida õhupuhastist - mida rohkem õhupuhastiga õhu kinni keerad seda rikkam segu. sellega selgitad välja millist segu masin tahab, pärast krutid segukruvist paika. muide, katsetusi tee sooja mootoriga. ja enne kontroli süüde üle. selle saad kõige paremini paika kontroll-lamibiga. kontaktivahe hoia nii väike kui võimalik
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.