Riga Gauja 63-64 projekt
#60

isandpauk Kirjutas:Karpa külge peab õhufilter olema loomulikult lõpuni keeratud, kuid see õhufilter on reguleeritav. St. keera seda ümarat kopsikut õhupuhasti otsas hoides samal ajal kinni karpa otsa käivast mutrist. Peaksid siis nägema, et vahepeal on õhupuhastist õhu pealevool vähem takistatud.

Minumeelest paistavad punnvõrri õhufiltri siseküljel õhuvõruaknad, kui teatud nurga all (mootori poolt) vaadata. Kui need aknad on sisemiste akendega kohakuti, on \"õhuklapp\" lahti, kui ei, siis kinni.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 10-04-2005, 22:04 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 17-04-2006, 17:43 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: praud - 25-10-2006, 22:06 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Tsiklimeister - 26-10-2006, 08:11 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: praud - 26-10-2006, 20:03 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Rolts - 17-07-2008, 16:07 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 17-01-2009, 23:16 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 30-05-2009, 00:30 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 30-05-2009, 19:17 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: valdo - 30-05-2009, 23:18 PM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 31-05-2009, 00:55 AM
RE: Riga Gauja 63-64 projekt - Autor: Cardo - 15-06-2009, 19:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne