Delta kuumenemisega arvestamine ja pikad sõidud
#7

30-60km on pikk sõit? Katsuge aru saada, et p....s mootorit võite jahutada kuidas tahate ning palju tahate, kokku jookseb ta varem või hiljem. Vaadake asja teisest küljest. Mis te arvate, kas vanasti ka termomeetreid või õhukogujaid deltadele aretati?
Võin teile täpselt öelda, et mootor tehti korda ning igasugune liigset s....a külge ei riputatud. Ka 95 bensiini paneks ma delta paaki täiesti vabalt isegi kui mõnda madalamat oktaani ka käepärast on.
Olen ise deltaga mitusada km päevas maha sõitnud ilma igasuguste probleemideta ning teile oskan soovitada üht-teit targemat kui õhukogujate ehitamine:
  • reguleerige paika süüde ning segu
  • bensiini sisse pange korraliku õli ning õiges vahekorras
  • kolb ja rõngad peavad olema piisavalt tihedad, et tagada vajalik surveaste
  • mootoris ja käigukastis olevad laagrid peavad olema ilma loksuta ning tihendid peavad pidama
  • Pannes mootorisse uusi juppe (n. kolb/rõngad) ärge kohe hakake mingeid pikki otsi sõitma ega paarutama, sõitke rahulikult vähemalt 300-400km.
  • Summuti ning õhupuhastid hoidke puhtad

Muide temperatuurid silindris on suhteliselt suured, kuid enamus kuuma läheb summist välja. kui teil on katel hõre, siis bensiiniaurud ei plahvata nii tugevalt ning järjest suurem osa energiat vabaneb soojusena selle asemel, et masinat edasi vedada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Delta kuumenemisega arvestamine ja pikad sõidud - Autor: Kurnakupp - 11-06-2005, 13:41 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne