16-06-2005, 00:16 AM
Margi peaks saama ühemõtteliselt selgeks teha esisilla järgi: 403-l oli pendelhoob, 407-l seda polnud, mõlemad roolivardad tulid käändtelgedelt vist otse roolihoova külge. 407-l oli roolisambal plekkümbris, suunatule lüliti keskel roolisamba peal. 403-l vasaku käe all, nagu tänapäeva autodel.
403-l oli pidurisilinder masinaruumis ja sidur käis täpselt samasuguse silindri abil hüdroajamiga. 407-l oli pidurisilinder kõhu all, sidur käis vist trossiga...
Väliselt on neid masinaid üsna raske eristada, sest reeglina on iluliistud kadunud ja 408 duunatuledega 403-d on väga haruldased.
403-l oli pidurisilinder masinaruumis ja sidur käis täpselt samasuguse silindri abil hüdroajamiga. 407-l oli pidurisilinder kõhu all, sidur käis vist trossiga...
Väliselt on neid masinaid üsna raske eristada, sest reeglina on iluliistud kadunud ja 408 duunatuledega 403-d on väga haruldased.