nii, jälle probleem iz jup2´ga
#9

Kallis IŽ-i mees! Tee endale kahetaktilise mootori tööpõhimõte selgeks ja siis mõtle, miks Sa pead bensiini sisse õli panema.Seda õli ei panda mitte süüteküünla määrimiseks, vaid hõõrdumise vähendamiseks, milline toimub rõngaste ja hülsi, kolvi ja hülsi ning veerelaagrite tööpindade vahel.
Kepsu laagrit katsu kepsu liigutamisega.Kui sealt leiad mingit lõtku siis võid ennast premeerida kepsulaagri vahetamisega ja selleks toiminguks on targem spetsialisti poole pöörduda.
Kahetaktiliste mootoritega jändajatele tahaksin meelde tuletada, et hoidke neid mootoreid lisaõhu eest, vastasel korral jõuate järgmiste tulemusteni:
1. mootor ei käi - see on parim, te ei saa temale \"haiget\" teha
2.mootor käivitub, kuid suurematel pööretel jääb küttesegu lahjaks - see on si... variant, sest siis jookseb ta kokku.
Ja see kehtib kõigi kahetaktiliste kohta ka mootorsaagide või võsalõikajad-trimmerid, paadimootorid jne.Küll on vahel valus kuulata, kui mõni \"kõva\" niidumees palava ilmaga oma trimmerit piinab ja ei lase mootoril \"hingata\".Ma ei räägi nendest, millised omavad neljataktilist mootorit.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
nii, jälle probleem iz jup2´ga - Autor: karukoobaz - 26-06-2005, 23:23 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne