28-07-2005, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2005, 11:44 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
mnjah, huvitav kriteerium autole. Mina jagan autosid ainult mugavuse järgi (suured on mugavad kaassõitjatele, väikesed ja sportlikud aga juhile).
soovitus: golf II diisel (<5l/100km - mu sõbra praktika). Ökonoomsed - ja juppidega pole probleemi. Odav osta, odav pidada. Muidugi jah, mugavus on null
VW grupil üldse hääd diislid - tänapäeval pärast Seati know-how saamist veel eriti. Ka diisel-A6 oli oma suuruse kohta väga ökonoomne. Vabandan, et ma enam täpset praktika-numbrit ei mäleta, aga see oli väike.
liiga väikese mootoriga autot (näiteks 0.9 Yaris jne) pole mõtet soetada - see võtab praktikas rohkem kütust kui suurema motoga sama mudel. Maanteel ühtlasel sõidul on kulu küll pisike, aga linnas ja muidu rüüpab ikka mõnuga, niiet näiteks 0.9 Yaris võtab keskmiselt liiter-poolteist vähem kütust, kui minu 2.0 110kW (ning minu masin on Yarisest 15a vanem...).
teet,
kelle töökaaslase Lagunal eile gaasitross saba andis - uue saab heal juhul nädalaga. Üle mõistuse mulle kui Opelitega liikujale...
soovitus: golf II diisel (<5l/100km - mu sõbra praktika). Ökonoomsed - ja juppidega pole probleemi. Odav osta, odav pidada. Muidugi jah, mugavus on null
VW grupil üldse hääd diislid - tänapäeval pärast Seati know-how saamist veel eriti. Ka diisel-A6 oli oma suuruse kohta väga ökonoomne. Vabandan, et ma enam täpset praktika-numbrit ei mäleta, aga see oli väike.
liiga väikese mootoriga autot (näiteks 0.9 Yaris jne) pole mõtet soetada - see võtab praktikas rohkem kütust kui suurema motoga sama mudel. Maanteel ühtlasel sõidul on kulu küll pisike, aga linnas ja muidu rüüpab ikka mõnuga, niiet näiteks 0.9 Yaris võtab keskmiselt liiter-poolteist vähem kütust, kui minu 2.0 110kW (ning minu masin on Yarisest 15a vanem...).
teet,
kelle töökaaslase Lagunal eile gaasitross saba andis - uue saab heal juhul nädalaga. Üle mõistuse mulle kui Opelitega liikujale...