175 mootor
#26

IZJU2 Kirjutas:soovitan panna m6ne neljataktilise silindri, siis jääb akendega jant üldse äraBig Grin

See sindrinahk eeldab liiga suurt ümberehitust. Esiteks tuleb siis silindrile aretada külge klapid/nukkvõll/jms, sest gaasijaotus vajab lahendamist. Teiseks tuleb katkesti ringi teha ehk teise kohta viia, sest neljataktilisel käib üks \"surakas\" ju kahe tiiru takka, mitte igal tiirul nagu kahetaktiliselt. Kolmandaks tuleb lahendada nii klapiajami (nukkvõll jms) ning vändalaagrite õlitus, sest segu enam ju karterist läbi ei käi ja bensiini sees õli kahh enam ei ole. Big Grin

Aga noh... üks Tapa lähedal elav meistrimees ehitas 1943. aastal mootorratta rehvide, veljetoorikute, karteripoolte ja roostes silindrijäänuste põhjal. Ülejäänu tegi ta Vagunidepoo töökojas ise Wink

Nii et jõudu tööle Big Grin Big Grin Big Grin

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
175 mootor - Autor: ressu - 13-11-2004, 08:32 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne