Surve radiaatoris?!
#4

Kui on suletud jahutussüsteem, siis on teatud surve ette nähtud. Suletud süsteemi tunneb ära selle järgi, et paisupaagist ega radikast ei ripne lahtise otsaga voolikut välja, paisupaak on ringlusse ühendatud kahe voolikuga, võib puududa ka radika kork -> sel juhul täitmine käib ainult paisupaagist, mis asub radikast ülalpool.
Kumb süsteem golfil olema peaks, ei tea.

Plokikaane või tihendi vea korral peaks jahutussüsteemis olema surve ka külma mootoriga, kaasnema peaks kas mullikeste eraldumine mootori töö ajal ja/või õline jahutusvedelik, jahutusvedeliku kadu. Tõenäoline on ka mootori töö ebaühtlus, valge suits, vedelikutilgad summutis (sooja ilmaga kondensvett summutis ei teki, sellega segamini ei aja).

Kui süsteemi mahub ettenähtust vähem vedelikku ja ei käi ringi (mille põhjal seda väidad ?), siis viitab see ennekõike ummistunud radiaatorile ja seejärel ka võimalikule veepumba veale.

Aga veel enne käi läbi mõned küsimused:
Kas mootori töötades termostaat avaneb- ülemine lõdvik soojeneb? Kui ei, siis viga termostaadis või õhk süsteemis.
Kas seejärel jahutusradiaator soojeneb ? (Kui ei, siis radikas ummistunud või sootuks tühi)
Kas salongi soojendusradikast sooja puhub? (Kui jah, siis veepump tõenäoliselt üsna ok. Kui ei, siis pole see tingimata veel pumba viga, vaid võib olla tingitud ka õhukorgist.)
Kas mootor soojeneb kiiresti/aeglaselt, kas kuumeneb üle? (Kui soojeneb aeglaselt ja kohe üle ei kuumene, siis võibki viga olla ainult radiaatoris.)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Surve radiaatoris?! - Autor: Hõljuk - 05-08-2005, 00:51 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne