Surve radiaatoris?!
#5

TeeTL Kirjutas:Kui on suletud jahutussüsteem, siis on teatud surve ette nähtud. Suletud süsteemi tunneb ära selle järgi, et paisupaagist ega radikast ei ripne lahtise otsaga voolikut välja, paisupaak on ringlusse ühendatud kahe voolikuga, võib puududa ka radika kork -> sel juhul täitmine käib ainult paisupaagist, mis asub radikast ülalpool.
Kumb süsteem golfil olema peaks, ei tea.

Sellel peaks selline kummaline süsteem olema, millel paisupaak radika küljes. Vähemalt originaalis.

TeeTL Kirjutas:Plokikaane või tihendi vea korral peaks jahutussüsteemis olema surve ka külma mootoriga, kaasnema peaks kas mullikeste eraldumine mootori töö ajal ja/või õline jahutusvedelik, jahutusvedeliku kadu. Tõenäoline on ka mootori töö ebaühtlus, valge suits, vedelikutilgad summutis (sooja ilmaga kondensvett summutis ei teki, sellega segamini ei aja).

Küünalde pealt võib kah näha olla. Kui selle silindri, mille juurest tihend katki on, küünal üldse maha tuleb (mul jäi pool küünalt plokikaande Toungue). Kui surve juba korralikuks muutub, siis hakkab igalt poolt lõdvikute vahelt jahutusvedelikku välja pressima ja/või radikas lekkima. Mul juhtusid mõlemad. Kogu värk juhtus nn külmal ajal, õli ja jahutusvedelik segi ei läinud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Surve radiaatoris?! - Autor: Hõljuk - 05-08-2005, 00:51 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne