05-08-2005, 11:15 AM
TeeTL Kirjutas:Kui on suletud jahutussüsteem, siis on teatud surve ette nähtud. Suletud süsteemi tunneb ära selle järgi, et paisupaagist ega radikast ei ripne lahtise otsaga voolikut välja, paisupaak on ringlusse ühendatud kahe voolikuga, võib puududa ka radika kork -> sel juhul täitmine käib ainult paisupaagist, mis asub radikast ülalpool.
Kumb süsteem golfil olema peaks, ei tea.
Sellel peaks selline kummaline süsteem olema, millel paisupaak radika küljes. Vähemalt originaalis.
TeeTL Kirjutas:Plokikaane või tihendi vea korral peaks jahutussüsteemis olema surve ka külma mootoriga, kaasnema peaks kas mullikeste eraldumine mootori töö ajal ja/või õline jahutusvedelik, jahutusvedeliku kadu. Tõenäoline on ka mootori töö ebaühtlus, valge suits, vedelikutilgad summutis (sooja ilmaga kondensvett summutis ei teki, sellega segamini ei aja).
Küünalde pealt võib kah näha olla. Kui selle silindri, mille juurest tihend katki on, küünal üldse maha tuleb (mul jäi pool küünalt plokikaande
