18-08-2005, 13:35 PM
Kupeest kabrio tegemine eeldab üldjuhul masina alaosa kandekonstruktsiooni tugevdamist ja/või väljavahetamist. Kabriol ei toimi kere ju enam kinnise karbina nagu kupeel ja sõidu ajal kipub see deformeeruma. Nt kabriolett-Pobil on kogu alaosa konstruktsioonisõlmed teistsugused ja tugevamad. Eriti valusalt annab see tunda siis, kui soovid ustepealse tala eemaldada (Pobil muide sellest loobutigi).
Esimese tegevusena soovitaksin ma külastada ARKi tehnoosakonna mehi, et teha kindlaks sellise ümberehituse võimalikkus ja nendepoolsed tingimused. Ja siis otsida keegi (kas ARKi kaudu või mujalt), kes nimetet ümberehitustööd ARKi nõudmistele vastavalt ka teeksid.
Vastasel korral jääb asi ametlikult kinnitamata ning ringisõitmisel võib iga politseikontroll lõppeda suure trahviga lubamatu ümberehituse tõttu (pluss veel jama ülevaatustega). Ning ka kere võib tublisti kõverduda.
Esimese tegevusena soovitaksin ma külastada ARKi tehnoosakonna mehi, et teha kindlaks sellise ümberehituse võimalikkus ja nendepoolsed tingimused. Ja siis otsida keegi (kas ARKi kaudu või mujalt), kes nimetet ümberehitustööd ARKi nõudmistele vastavalt ka teeksid.
Vastasel korral jääb asi ametlikult kinnitamata ning ringisõitmisel võib iga politseikontroll lõppeda suure trahviga lubamatu ümberehituse tõttu (pluss veel jama ülevaatustega). Ning ka kere võib tublisti kõverduda.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel