Zaz 968 1973\'
#14

Teil kõigil on pisut õigus. Mossepoweri soovitus taastada originaalkeret on õige ja ma püüan sellega vaeva näha. Samas pean ma auto üles tõstma ja põhja korralikult puhtaks pesema ja üle vaatama. Kui see peab, sillad ja asjad ka, siis hakkan selle kerega tegelema. Samas ei taha ma seda kere kindlasti ajutiste abivahenditega korrastada vaid püüan lasta kohe teha kere korda. Võtku see siis aega palju võtab.

Jesper: ma olen keevitustööd väga kaugelt vaid näinud ja üleüldse on mul piiratud võimalused ise näpud külge panna ja midagi ära teha. Pole kuuri, kus rahulikult sebida. Ilusa ilmaga taeva all saan nipet näpet hetkel korrastatud Smile

Ma olen mõelnud, et ei hakka neid auke lappima, vaid võtan teiselt masinalt tiiva ja panen selle külge. Peaks vähem tööd olema. Vast kehvem tulemus ei jää ju. kere läheb nagunii värvi alla, kuna sel on vähemalt 3 värvi sinist peal.



Käisin enda nimele registreerimas. Sain Tartu ARKis ka soovituse kaasa viia masin utiili ära. Mis te jändate. Ei sellest sõiduriista saa jne. Toredad poisid on seal autode ülevaatajad. Sama sell on ka sõbra Pobeda soovitanud Emexisse viia. Pealegi registreeriti masin Zaz 966\'ks. Tegelikult leidsin hiljem ise tehaseplaadi ja seal kenasti kirjas, et Zaz 968 ja 1973 väljalase. Peaksin vist ARKi minema pabereid ümber tegema. Ainult, et autode ülevaatajaid enam näha ei taha. Uuemate autode omanikud said lihtsalt sõimu kaela. Väga stressirohke töö see \"vana prahi\" ülevaatamine. Kahju hakkas kohe.

Tegin mootorile survepesu ning peale seda hakkas kohe kenasti tööle ka. Pisut turritas, aga käima läks. juhtmed on enamik originaalid ja vesi ei tee neile midagi. Seest tegin armatuuri ja muud komponendid silikooniga üle ning võtsin põrandalt kummilapatsid välja. Esiakna vahelt sajab suti sisse ja põrandal oli vett, mis muidugi roostet tekitab. Küljetiivad ja pakiruum oli ka kile all. Eemaldasin ka need, kuna niiskus oli sees ja ümber.

Bensiinikulu ei teagi. paak oli 90% täis, kui sõitma hakkasin. Nüüd on veerand umbes alles ja kokku läbitud umbes 300km.

Auto peaks olema sõidukindel ja pidurdada ikka saan. Seltsimeestel ei tasuka arvata, et ma sõidan nüüd masinaga, mis Jumala tahtel koos seisab. Aga mõistan muret. Kindlustus olemas ja sõidud on ainult kodu - remondimees - ARKi \"sõbrad\"

Küsin veelkord igaks juhuks: kas 73a sapikal käisid juba Siksi kummid all või olid originaalis need peenikesed külgedelt sakilised kummid?

Igasugused nõuanded ja abi alati teretulnud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Zaz 968 1973\' - Autor: Bobik - 03-08-2005, 19:34 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne