iz jupiter 3 esimene käik
#3

mina siiski neid seibe ei puuduks, sest võllide/hammasrataste telgloks on üks suur hädade allikas. küsimus võib olla pigem selles, et juba tehases (enamasti just seal) või hiljem on seibid valesti (tagasi) pandud.

aga pole hullu midagi selle esimese käiguga. kuigi ma ajan hoolega alati käigukastis kõik loksud ja vahed korda, on vist pea igal minu käes olnud izh-ol olnud probleeme selle 1. käigu väljatulemisega. alguses uurisin viga - mõnikord tegi seibide ümberpaigutus asja veidi paremaks, aga seisu pealt ei tule mitte alati 1. käik välja. pole muud, kui käiguvahetuse peale peab mõtlema juba enne seismajäämist. liikumise pealt enamasti probleeme pole.

samuti on probleeme mõnikord esimeselt teisele lülitamisega. siin olen avastanud sellise nõksu, et teine käik läheb tunduvalt kergemini sisse kiirenduse peal. ühtlase hooga sõites ei taha sageli sisse minna. ei aita muud, kui teha enne käiguvahetust väike gaasiandmine.

izh-i käigukast on veel selle poolest huvitav, et teatud pöörete juures imeb käik ennast lausa ise sisse. ehk siis tuleb kogemustega omandada see tunne ja siis toimub käiguvahetus hääletult ja jõnksuta. samuti kehtib see reegel käike alla vahetades. vahegaasi andes vajutan õrnalt pedaali otsale ja kui pöörded vajuvad õigele sagedusele, siis \"imeb\" jälle käigu ise kui nõiaväel sisse. ega neid sünkronisaatoriteta käigukaste enam palju pole kah, tuleb lihtsalt ära harjuda.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
iz jupiter 3 esimene käik - Autor: Tarke - 19-08-2005, 19:28 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne