25-08-2005, 00:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 00:55 AM ja muutjaks oli valdo.)
Tõenäoliselt klapisääretihendid hävinud. Võivad ka õlirõngad läbi olla, kuigi rõngaste jama tekitab reeglina karterisse surve, mida Sa aga ei täheldanud.
Tegelikult ma ei soovita Lada mootorile 6000 rpm näidata - see mootor ei ole nii täpselt tehtud et ta sellise vungi juures ülemäära ei kuluks. Mina olen oma Lada 111 juures püüdnud jääda enamjaolt 2000-3000 rpm piiresse, vaid erandjuhtudel (Soome/Euroopa kiirteed 120-130 km/h, kiired möödasõidud) olen \"näidanud\" talle kuni 3500 rpm. Igatahes 242 tuh km jooksul pole mootori sisemusse vaja tungida olnud ning bensiinikulu endiselt madal ja õlitase naelutatud...
Tegelikult ma ei soovita Lada mootorile 6000 rpm näidata - see mootor ei ole nii täpselt tehtud et ta sellise vungi juures ülemäära ei kuluks. Mina olen oma Lada 111 juures püüdnud jääda enamjaolt 2000-3000 rpm piiresse, vaid erandjuhtudel (Soome/Euroopa kiirteed 120-130 km/h, kiired möödasõidud) olen \"näidanud\" talle kuni 3500 rpm. Igatahes 242 tuh km jooksul pole mootori sisemusse vaja tungida olnud ning bensiinikulu endiselt madal ja õlitase naelutatud...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel