25-08-2005, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 19:53 PM ja muutjaks oli valdo.)
Ohhh...
Võimalikult kohe oleks tulnud:
- vahetada õli/bensiin koos korraliku läbituulutamisega
- avada kõik võimalikud suletud ruumid ja kuumaõhupuhuriga kuivaks puhuda (eriti hoolikalt elektriosa)
- sama lampide sisuga
- ratas kuuma kohta (nt saunalavale) miskiks ajaks jätta kasvõi osadena kuivatamise eesmärgil
Ehk saab veel nüüd päästa, kuigi soolane vesi võib kinnistes ruumides oma töö olla teinud.
Tegelikult soovitan nüüd hiljaks jäänuna asja täielikult osandada/pesta/puhastada ja uuesti kokku panna. See on kindlaim garantii, et kusagile soolane vesi pidama pole jäänud.
Võimalikult kohe oleks tulnud:
- vahetada õli/bensiin koos korraliku läbituulutamisega
- avada kõik võimalikud suletud ruumid ja kuumaõhupuhuriga kuivaks puhuda (eriti hoolikalt elektriosa)
- sama lampide sisuga
- ratas kuuma kohta (nt saunalavale) miskiks ajaks jätta kasvõi osadena kuivatamise eesmärgil
Ehk saab veel nüüd päästa, kuigi soolane vesi võib kinnistes ruumides oma töö olla teinud.
Tegelikult soovitan nüüd hiljaks jäänuna asja täielikult osandada/pesta/puhastada ja uuesti kokku panna. See on kindlaim garantii, et kusagile soolane vesi pidama pole jäänud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18