Uppunud
#7

Üks päev tehtud esmasel vaatlusel ma ulatuslikku roostetamist ei täheldanud. Nikkelosad olid ilusad nagu varem, mootori välispind, kett, veljed, tagatuli koos sisuga korras. Vänta andes käis mootor ringi, trossid liikusid, käigud lülitusid.... Ehk aitasid garaazis ümberläinud õlipurgid, topsid .... Kütuse hulgas oli aga küll ca neljandik vett ja esitule pirn sokliga oksüdeerunud.

Varem keerasin mootori poldid kõvasti kinni, kas nüüd on jõudu vähem, et lahti ei saa või on rooste kuri käsi mängus. Proovin veel ja üritan sisemusest ülevaate saada.

1. Milline on parim vahend jonnakate poltide vastu.
2. Kas rooste ja oksüdeerunud pindade puhastamiseks on parem liivapaber, hari või mõni vedelik - bensiin, midagi muud .. ning mida kaitseks peale kanda. Näiteks olen näinud, et poritiibade sisepinnad on kaetud mingi musta asjaga ....
3. Kas küttesegusse, mootorisse ja amortidesse võib panna sama 2 taktilise mootorratta õli.
4. Triibud IZ Jupiter - 2 (1970) sadulal (kummist - õmbluskohal), paagil, küljekarpidel, porikatel?

Tänud!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Uppunud - Autor: Saturn - 25-08-2005, 19:14 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne