30-08-2005, 09:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2010, 22:02 PM ja muutjaks oli overspeed.)
otsustasin siiski päevatuledeks H1-d sisse aretada. Köik kinnitused jäid originaalid, isegi juhtmeotsa polnud vaja teha:
Pildidl originaalsokkel, pirn ja kuumusekindel kummivoolik, mille vötsin vanalt kohvimasinalt torudevahelt.
Löikasin sokklil otsad katki, et pirni pära vahele mahuks, väänasin + klemmi teise nurga alla. H1-le panin kummi ümber, et ta pehmemalt reflektoriaugus püsiks:
Ning nii ta külge läks. Massi sai originaalvariandina ja ka pluss osa:
Natuke veel pilte, kes mosse mehed on, need saavad neist klemmlaudadest aru:
Pildidl originaalsokkel, pirn ja kuumusekindel kummivoolik, mille vötsin vanalt kohvimasinalt torudevahelt.
Löikasin sokklil otsad katki, et pirni pära vahele mahuks, väänasin + klemmi teise nurga alla. H1-le panin kummi ümber, et ta pehmemalt reflektoriaugus püsiks:
Ning nii ta külge läks. Massi sai originaalvariandina ja ka pluss osa:
Natuke veel pilte, kes mosse mehed on, need saavad neist klemmlaudadest aru:
Arrogance diminishes wisdom !