31-08-2005, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2005, 12:38 PM ja muutjaks oli valdo.)
Ei saa Su jutust aru, kuna Sa kasutad termineid \"velg\" ja \"rumm\" vales tähenduses. Sa panid pealkirjaks \"dnepri/urali velg\", tegelikult aga räägid hoopis rummudest. Samas nimetad Sa oma jutus ka sees velge rummuks või vähemalt mainid, et rumm on velje osa.
Kordaksin siis põhiterminid üle, et edaspidi arusaamatusi vältida.
Ühe kaherattalise isendi ratas koosneb veljest ja rummust, mis on omavahel kodaratega seotud. Kui velg ja rumm on omavahel kodarate abil kokku pandud, siis sellist kooslust tuleks nimetada rattaks.
Tõenäoliselt tahad Sa rääkida erinevate \"emmiliste\" rummude erinevusest. Mis puudutab \"emmiliste\" velgi, siis minu tagasihoidlike teadmiste kohaselt peaksid need kõigil isenditel (alates M-72 ehk tegelikult BMW R-71st) olema identsed. Kui veljed erinevadki, siis vast miski pisimuutuse osas profiilis (teadjamad kindlasti teavad, kas see on nii või ei). Vähemalt 19 x 3 3/4\" rehvid käivad neile kõigile peale
Kordaksin siis põhiterminid üle, et edaspidi arusaamatusi vältida.
Ühe kaherattalise isendi ratas koosneb veljest ja rummust, mis on omavahel kodaratega seotud. Kui velg ja rumm on omavahel kodarate abil kokku pandud, siis sellist kooslust tuleks nimetada rattaks.
Tõenäoliselt tahad Sa rääkida erinevate \"emmiliste\" rummude erinevusest. Mis puudutab \"emmiliste\" velgi, siis minu tagasihoidlike teadmiste kohaselt peaksid need kõigil isenditel (alates M-72 ehk tegelikult BMW R-71st) olema identsed. Kui veljed erinevadki, siis vast miski pisimuutuse osas profiilis (teadjamad kindlasti teavad, kas see on nii või ei). Vähemalt 19 x 3 3/4\" rehvid käivad neile kõigile peale

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18