01-09-2005, 01:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2005, 01:43 AM ja muutjaks oli valdo.)
Kui nüüd kuidagi saaks lahendatud ka asja transportimine Järva-Jaani, siis võib-olla ei olegi raha kokkusaamine kambapeale väga ulmeline eesmärk?
Igatahes kui on olemas äraveoks ja selle tehniliseks lahendamiseks vähegi tõsisemad ja reaalsed plaanid/kavad (seda niisama nt Janu-Juku sappa ei pane), siis kaalun ka ise projekti toetamist. T4 näib Tallinnas igatahes ajalugu olevat - kuigi nt Daugavpilsis sõidavad veelgi vanemad trammid.
Igatahes kui on olemas äraveoks ja selle tehniliseks lahendamiseks vähegi tõsisemad ja reaalsed plaanid/kavad (seda niisama nt Janu-Juku sappa ei pane), siis kaalun ka ise projekti toetamist. T4 näib Tallinnas igatahes ajalugu olevat - kuigi nt Daugavpilsis sõidavad veelgi vanemad trammid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel