gaz 21L
#31

avasin raamatu ja...
E.Anton`i 1961a. raamat ütleb mootori paukumise kohta nii: \"Lahja küttesegu tunnuseks on tagasilöögud karburaatorisse ehk \"aevastamine\"\" --- minu volga aevastab ja vahest paugub ka sumpasse ehk \"pe*retab\"
muidu kütusekulu on väga suur.
kas ongi karburaatori viga?

kas kellegil on karburaatori k129 reguleerimise õpetust?
kus asub ökonomaiserklapp?

veel on kirjas: \"Kulunud mootori korral väheneb alarõhk sisselaskekollektoris kui ka karburaatori seguruumis, mistõttu väheneb bensiini väljavool pihustitest ning küttesegu lahjeneb. selle ärahoidmiseks tuleb kulunud mootoris kasutada suurema läbimõõduga düüse ja pihusteid või tõsta bensiini tasapinda ujukiruumis.\"
--kuidas see mõjub kütusekulule?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
gaz 21L - Autor: tõnn - 24-03-2005, 14:48 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne