Zaz 968 1973\'
#25

Soendusega on nii et alguses peabki tuled tuhmiks tõmbama kuni ahi veel korralikult kütte pole läinud. metsikult võtab voolu küünal mis bensiin ahjus süütab ehk siis lihtsalt traatspiraal millest niipalju voolu läbi lastakse et see punaselt hõõguma hakkab. umbes poole minuti pärast mälujärgi (aga võibolla ka natuke hiljem) lülitatakse see tagant ära ja samal ajal kustub ka soenduse märgutuli armatuuris, ahi hakkab korralikult mühisema ja alles siis õiget sooja andma. kui bensiini peale saamisega mingi jama on siis jääbki küünal voolualla kogu kütmise ajaks ja imeb lõpuks aku ka nii tühjaks et starterist enam autot käima ei saa. on juhtunud, hea oli et vänt ka kaasas oli, kiilasjääpeal lükates polekski käima saanud. salongist/õuest õhu võtmise luuk on täitsa olemas, kui hoolega uurida siis parempoolse rattakoopa kõrval armatuuri all on üks auk ja sellel plekilapakas ees, väike sang vist ka juhipoolses otsas. kui see auk lahti teha siis ülemise, ehk siis õuest õhuvõtmisava läheb ise samal ajal kinni. Mootori üle kuumenemise vastu aitab silindrite jahutusribide puhtaks tegemine ja teine asi mis puhas peab olema on õliradiaator. paras urgitsemine see puhastamine, mina näiteks radika võtsin päris maha, urgitsesin ise kuigipalju ja lõpuks lasin pesulas survepesuriga puhtaks teha aga kui see töö tehtud siis jahutusega probleeme pole, sõida kasvõi sajaga mitu tundi järjest (kuigi sada pole just väga tervislik vanale zazi mootorile) 10/sajale kütet...hmm natuke palju võibolla on abi karpa remontkomplektist, tallinnast Volga poest sain mina omale ühe sellise.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Zaz 968 1973\' - Autor: Bobik - 03-08-2005, 19:34 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne