MTZ ümberehitus
#5

Uus starter on reduktoriga ja kiirete pööretega, kui aku on normaalne ja pump ja pihustid ka, siis läheb vabalt ilma eelsüüteküünaldeta käima.Vanatüübi starteriga on jah jama.Minuteada on MTZ-il vaid üks eelsüüteküünal sisselaskekollektoris ja sellel veel mingi leeklambi moodi asjandus juures.Kui töötab , siis on asjalik asi, kütab kisselaskekollektori soojaks enne käivitamist. Kehvema aku kahjuks koormab ära selle soojendamisega ja käivitamise hetkeks on vool kadunud.Päris uute mootoritega ei ole kursis, kuid selliseid eelsüüteküünlaid , nagu on sõiduautodel , ei ole kohanud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MTZ ümberehitus - Autor: wilhelm - 28-08-2006, 08:54 AM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: kolz - 28-08-2006, 09:21 AM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: Raudpats - 28-08-2006, 09:31 AM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: jurka - 28-08-2006, 17:14 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: Raudpats - 28-08-2006, 19:57 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: Planett2 - 28-08-2006, 20:12 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: Raudpats - 28-08-2006, 20:31 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: kolz - 28-08-2006, 21:20 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: Raudpats - 29-08-2006, 20:02 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: vana - 29-08-2006, 20:42 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: jurka - 29-08-2006, 20:56 PM
RE: MTZ ümberehitus - Autor: tehnikasurm - 13-04-2008, 15:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne