11-12-2007, 15:04 PM
kemku Kirjutas:nii ka mõttes olnud ammu et hakkaks võrri mootorit tuunima, sellest siis plaan uuex astax, silindri avad suremax, vänt kergemax+tasakaalu , karteripooled seestpoolt täitmisele , siduripoole vända otsa simmer, jätan originaal sisselaske, sisselaske ajastus õigeks, syyde lada elektrooniline või delta, summuti teen ise, ratta raamile, uus silindripea, sidur vashodi või truspa automaatne koos käimalöömisvändaga, karpa moskva oma koos koonukaga
kas keegi oskaks öelda kas seda kõike olex võimalik kodus teha? ja kas hakkaks tööle
Ohjah, võiks ka K asemel x kasutada..
Tegelikult peale selle ütlen sulle et sa võid kõik need vigurid oma mootoriga ära teha. Saad valmis ja see isegi kuidagiviisi võib sul sõitma hakata, kuid see pole nii et võtad laksust ette teed suuremad avad silindrile, see on suur arvutamine jne. Olen infot saanud ühe võrrivõidusõidu mehelt. See mees on " onu " kui keegi teab Tahtsin sumpat teha , mootorit polnudki plaanis näppida. ühesõnaga temagi soovitas et kui tahad võrri kiiremaks teha ja et ta ka mootor vastu peaks ennem tegema õige summuti mitte kohe mootorikallale minema. Asi on selles et ega need tippsäärud pole muidu aeglased, kuid mida rohkem neid forseerida seda vähemaks jääb nende eluiga. Niiet arvesta , mida sa soovid sellest mootorist? suurt kiirust? või mida . No muidugi kui sul sellest mootorist kahju pole siis anna takka . Aga ega see võrri puhulgi legoga mängimine pole