04-03-2018, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2018, 22:58 PM ja muutjaks oli meli666.)
Aasta kruvilõhkujal tekkinud probleemist naksti möödas:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid417671
Uus hooaeg jälle käes ja pärast mõningaid täiustusi saab masinaga uuesti tööd teha.
Elektrimootori võllile sai kõveruse vastaspoolele juurde keevitatud. Treipinki ja saigi võll sirgeks.
Et vältida jälle elektrimootori võlli kõveraks minekut, sai kruvi koos hoorattaga laagripukkidega eraldi võllile tehtud. Võlliks 70mm silindrivars, mis pöörleb 214 laagripukkidel. Kruvi koos hoorattaga kinnitub 6 poldi abil flantsile, mis võlli külge keevitatud.
Rihmaseibidega sai pöördeid alla ka võetud, 700Rpm kandis.
Paremaks liigutamiseks sai rattad alla pandud ja raami ka veits ringi tehtud. Raami etteotsa vinklite külge sai toru alles jäetud. Saab masina püsti lükata. Võtab vähem ruumi ja rehvid ka koormuse alt vabad.
Rihmaratastele ja hooratta ümbrusesse 2mm kate ka voolitud.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid417671
Uus hooaeg jälle käes ja pärast mõningaid täiustusi saab masinaga uuesti tööd teha.
Elektrimootori võllile sai kõveruse vastaspoolele juurde keevitatud. Treipinki ja saigi võll sirgeks.
Et vältida jälle elektrimootori võlli kõveraks minekut, sai kruvi koos hoorattaga laagripukkidega eraldi võllile tehtud. Võlliks 70mm silindrivars, mis pöörleb 214 laagripukkidel. Kruvi koos hoorattaga kinnitub 6 poldi abil flantsile, mis võlli külge keevitatud.
Rihmaseibidega sai pöördeid alla ka võetud, 700Rpm kandis.
Paremaks liigutamiseks sai rattad alla pandud ja raami ka veits ringi tehtud. Raami etteotsa vinklite külge sai toru alles jäetud. Saab masina püsti lükata. Võtab vähem ruumi ja rehvid ka koormuse alt vabad.
Rihmaratastele ja hooratta ümbrusesse 2mm kate ka voolitud.