Kompressioon külma- ja sooja mootoriga
#8

(08-03-2020, 15:35 PM)Romka Kirjutas:  Kunagi sai lasta mõõta ühe Bmw 525e surveid, kell näitas 19! Mõõtja kiitis, et see nagu uus mootor. See oli üldse kummaline mootor, tegelik kubatuur oli 2,7L ja võimsus ning pöörded olid alla viidud, tahhomeetril algas punane ala juba 4000 kandis. 
Sama mootorit pandi ka kolmesele ja nimetati 325E, kõige lihtsam oligi vahet teha tahoka järgi.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: Ishijupp - 02-05-2009, 15:27 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: pannkook - 02-05-2009, 15:45 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: Ishijupp - 03-05-2009, 11:59 AM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: argo1974 - 03-05-2009, 14:04 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: 13piisab - 08-03-2020, 14:02 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: Romka - 08-03-2020, 15:35 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: v6sa - 08-03-2020, 23:43 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: spitfire - 09-03-2020, 01:37 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne