28-06-2011, 17:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2011, 17:06 PM ja muutjaks oli denis23.)
Üldiselt, kui on tegemist uunikumiga, mis ei lähe maksu alla (enne 1973 väljalase), siis ega omanikul puudub eriline motivatsioon seda registrist kustutada. Autod mis on SORNil aga jätkuvalt siin kirjas.
Kuuri all on alati mingi kogus autosid, kuid siiski ma väga neid ei loeks. Stihli Jaguari taassünd on üldiselt üsna haruldane nähtus, vähemalt auto jaoks, mille hind jääb 100k EURist allapoole. Roverit mitte keegi ei hakka taastama sellisest konditsioonist.
Järgmine teema on see, mida lugeda hukkunud autoks. Kas roostes mittekomplektne kere millel sammal kasvab sees - kas on see hukkunud või mitte?
Minu kogemus ütleb et isegi SORNil on vähemalt pool autosid sellised, millelt ei ole midagi võtta. Ka registris on need.
Nii et kaldun arvama et andmed on tõesed. Vähemalt suurusjärk on õige.
Kuuri all on alati mingi kogus autosid, kuid siiski ma väga neid ei loeks. Stihli Jaguari taassünd on üldiselt üsna haruldane nähtus, vähemalt auto jaoks, mille hind jääb 100k EURist allapoole. Roverit mitte keegi ei hakka taastama sellisest konditsioonist.
Järgmine teema on see, mida lugeda hukkunud autoks. Kas roostes mittekomplektne kere millel sammal kasvab sees - kas on see hukkunud või mitte?
Minu kogemus ütleb et isegi SORNil on vähemalt pool autosid sellised, millelt ei ole midagi võtta. Ka registris on need.
Nii et kaldun arvama et andmed on tõesed. Vähemalt suurusjärk on õige.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.