03-07-2012, 09:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2012, 09:16 AM ja muutjaks oli h2rra.)
See on üldse vale asi seal. Tema nimetus on reduktsiooni klapp ja peab olema teisel pool mootorit õli pumba peal plokis. Läbi selle klapi läheb survestatud õli läbi õlikraani õliradiaatorisse ja läbi radiaatori jookseb tagasi karterisse. Nagu näed on juba õlifiltri peal samasuguse kübaraga klapp, mis hoiab mootori õlisurvet. nii et keera see noolega märgitud klapp ära ja sinna samasesse auku läheb õlirõhu mõõtmise andur ja samuti õli tule kontroll lambi andur. See tähendab et sinna on tarvilik paigaldada veel kolmik 2 anduri üheaegseks rakendamiseks.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA