13-12-2013, 21:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2013, 11:07 AM ja muutjaks oli einota.)
Peale vannis loputamist tagasi garaazi ja nii nagu oli plaan siis alustasin esisilla vedrude vahetusest ja remondist. Ette tulevad siis umbes 20-25cm pikemad vedrud ja kuna lehed paksemad siis jääb järgi suurest pakist vaid neli lehte Mille omad need uued/asendatavad vedrud on jään täna juba vastusega võlgu sest ennist arvasin et on 51-e tagumised aga kui võrrelda lehti siis minu omad on kandilise servaga ja vähe paksemad Nüüd mõtlen et äkest Zil 150-151 või siis mõne põllumajandus käru alt Kuna tulevad uued vedrud siis nihkub esisild umbes 10 cm tahapoole
Päeva lõpuks saabus ka peremehe poeg koolist ja alustas raami puhastust roostest ja bigist. See auto on olnud kui nõuka armee oma, bigi kiht on mõne kohapeal ikke päris mitu milli aga noh see näitab et auto haldaja/kasutaja suhtus heaperemehelikult roostet on aga mitte midagi hullu ja lootus on et kui järgmine kord Tammsalu garaasi jõuan siis see lausa läigib
Aga järgmised kolm päeva mööduvad Saue garaazis mootori kallal ja vahepeal ehk on mahti otsida vedru polte, pukse, kääntelje pukse/polte/laagreid, ehk siis vaja leida kõik esisillas olevad liikuvad jupid
ja siis pildimaterjaal
Päeva lõpuks saabus ka peremehe poeg koolist ja alustas raami puhastust roostest ja bigist. See auto on olnud kui nõuka armee oma, bigi kiht on mõne kohapeal ikke päris mitu milli aga noh see näitab et auto haldaja/kasutaja suhtus heaperemehelikult roostet on aga mitte midagi hullu ja lootus on et kui järgmine kord Tammsalu garaasi jõuan siis see lausa läigib
Aga järgmised kolm päeva mööduvad Saue garaazis mootori kallal ja vahepeal ehk on mahti otsida vedru polte, pukse, kääntelje pukse/polte/laagreid, ehk siis vaja leida kõik esisillas olevad liikuvad jupid
ja siis pildimaterjaal