125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti?
#8

Minu arvates (võin eksida) need (mis peaksid olemagi kõige vanemad) silindripead/kaaned, millel küünal taga ja dekompr.klapp ees (just seda pidi paigutus peakski läbipuhumise loogika järgi õige olema) , saavad olla seostatud Moskva tehase M1A-ga (äärmisel juhul ka Minski tehase kõige esimeste partiidega, Moskva tehase sisseseade ületoomise faasis), Kovrovi tehase K-125-ga ja vbl ka K-55-ga (vt et isegi veel  K-58 kaasa arvatud).  Kusjuures neid võib olla pisut erinevas suuruses - vanemate kaas on veidi väiksem , silindri ülekattelt ja ribistikult, hilisem suurem. Lisaks on mul tekkinud arusaam, et ei Moskva ega Kovrovi tehas ei teinud küljeluugikestega silindreid -see tundub olema ainult Minski tehase mudelite ja modifikatsioonide tehnoloogiline lähenemine.  Need kaaned, kus küünla ava ja dekompr. klapi ava vastaskülgedel (ja luugid silindri külgedel allpool) peaksid olema esimest korda ilmunud Minski tehase M1M-l, mis oli akuvaba vooluga, vahelduvvoolu-süütega ja "lambakäpa"-vedrustusega.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: diselist - 16-05-2016, 22:56 PM
RE: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: JaakH - 17-05-2016, 23:02 PM
RE: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: JaakH - 17-05-2016, 23:05 PM
RE: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: diselist - 18-05-2016, 01:25 AM
RE: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: Veteran - 18-05-2016, 11:18 AM
RE: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: genn - 18-05-2016, 10:18 AM
RE: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: diselist - 18-05-2016, 14:43 PM
RE: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti? - Autor: rainer - 23-05-2016, 10:32 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne