22-09-2021, 19:46 PM
(22-09-2021, 19:32 PM)Formika Kirjutas: Nagu siin eelnevalt jutuks olnud, siis GAZ M1-l on neli õhutus akent ja neid kõiki saab sulgeda ja avada salongist vastava vända abil. Selleks on paigaldatud neli väikest reduktorit. Mul on neid kokku õnnestunud hankida 10 tk. 3 neist töökorras, ülejäänud õhtal. Et mu kahe auto vajadused rahuldada on veel 5 vaja töökorda saada. Allolevaid pilte vaadates, peaks aru saama et tegemist peaaegu "mission impossible"-ga.Kas foorumlane M.R. oma pingi pargiga aidata ei suuda?Oled küsinud?
Üldse ei saa aru, kust venelased sellise idee peale tulid. GAZ M1 prototüübiks on 1934 a Ford Sedan. Ei sellel ega ühelgi teisel Fordil selliseid vidinaid pole. Küll on need kasutusel palju kõrgema klassi masinatel, näiteks Packard. Vist tahtsid seltsimehed millegagi hiilata. Samas pole M1-l isegi salongi soojendust.