25-09-2020, 20:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2020, 20:09 PM ja muutjaks oli Formika.)
Jätkame siis. Lasin Venemaal paagi täis panna, ikka sobivam küte sellisele autole. Eesti tollile see ei meeldinud, ei tohtivat käru peal oleval autol kütet paagis olla. Tulemus, sunniti 25 € aktsiisi piiril maksma. Tolli tegin täna hommikul ilma probleemideta. Kuna auto üle 35 a. vana, siis 2000.-€ -lt käibemaks st 400.-€ Nooremate autode puhul tuleb tasuda veel 10% tolli maksu. Koju jõudes hakkasin siis inspekteerima. Värv kindlalt originaal, kuid mõnes kohas pisi kahjustusi. Läbisõit paistab ka õige, rool, pedaalid istmed, põranda matid praktiliselt kulumata. Kaassõitja poolsed ukseklaasid kinni kiilunud ja natuke tugevamal keeramisel vist seest lahti tulid ja lääbakile jäid. Üritasin ukse polstrit maha võtta aga jäin hätta. Vajan teadjameeste nõu, kuidas maha saada ukse ülemine sisemine plastriba (pildil).
Ja klaasitõstuki vänt.
Samuti on ära lõhutud kapoti hoidva amortisaatori alumine kronstein. Kui kellelgi on pakkuda või teab kust saada, võtke ühendust.
Samuti leidsin autost paar münti aastast 1992, tervelt 60 rubla, mis meie praeguses vääringus väärt 0,1 senti. Sain rikkaks
Homme pesen auto puhtaks, siis teen põhjalikumaid pilte.
Ja klaasitõstuki vänt.
Samuti on ära lõhutud kapoti hoidva amortisaatori alumine kronstein. Kui kellelgi on pakkuda või teab kust saada, võtke ühendust.
Samuti leidsin autost paar münti aastast 1992, tervelt 60 rubla, mis meie praeguses vääringus väärt 0,1 senti. Sain rikkaks
Homme pesen auto puhtaks, siis teen põhjalikumaid pilte.