29-01-2021, 01:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2021, 01:31 AM ja muutjaks oli andresp.)
(29-01-2021, 00:57 AM)Formika Kirjutas:(29-01-2021, 00:17 AM)Raivo Kirjutas: 2 viidet veel "За рулем 1933, nr 2 ja nr 9"No isegi Vene seltsimehed ei usu seda kiidulaulu, mis siin aetakse. 6 kuud ja autod 0-st üles ehitatud. Tõenäoliselt koos autoosadega said ka Idanaabrid USA-st selle mudeli stantsid ja kered võisid nad tõesti valmis teha. Võib olla ka veljed, kui homme selgub, et alates 1931 aastast vahetati rattapoldi valemit ja kasutusele võeti 5 auguga veljed. See velje jutt oli siiski minu oletus. Täiesti ebareaalne jutt, et valmistati nullist üle 5000 detaili. Kui valmistati valuvormid taga silla korpusele, miks siis ei kasutatud neid järgmise mudeli ZIS 101 tegemisel vaid alustati nullist. Sama jutt mootori kohta. Mainitakse ainult elektriseadmete importi. See sama jutt kui lint traktori tehas kes tootis T-74 teeks kuue kuu pärast valmis 10 Mersut.
https://www.zr.ru/archive/zr/1933/02/pro...lovtsie#16
https://www.zr.ru/archive/zr/1933/09-10/...ykh-mashin
Arvestades ajastut sis ei pruukinud nad midagi teha vaid said peaaegu valmis tooted Usast ning modifitseerisid ainult. See on muidugi minu teooria. Ei ole asja uurinud ega oma ka ajaloolase pabereid. On suur vahe tolleaegselt kauba liikumisel ja tänasel. See juba tekitab küsimusi.
PS. Õnnitlen uue projekti puhul. Taaskord on leidnud aset hetk kus.. näe.. siin on tükk metalli... see vist käib selle auto külge.. no taastame siis auto ka juba kui leidsime.