14-03-2021, 11:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2021, 12:35 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Kõnealuse auto algmaterjal tundub heas originaalkonditsioonis olevat, nt. peenete õhuribidega esipõll tundub esmapilgul sirge ja korralik. Seda kasutamata detaili oleks olnud tõenäoliselt võimatu leida.
Rooste kohepealt, et lisaks olemasolevast (läbivast) roostest palju hullem asi võb olla veneaegne tavainimesele tehtud kvaliteediga keretöö, mille tagajärjel plekid, poolraamid, uksed jne. võisid valesti istuma jääda. Sellisest pealtnäha "keevitatud ja tugevast" kerest musta mumbri masina tegemine võib olla palju hullem ja kallim kui läbiroostetanud originaalkere remont.
Piltidel tundub, et käesolev auto on eelpoolkirjeldatud omaaegsest küsitava kvaliteedga kapitaalremondist pääsenud.
Rooste kohepealt, et lisaks olemasolevast (läbivast) roostest palju hullem asi võb olla veneaegne tavainimesele tehtud kvaliteediga keretöö, mille tagajärjel plekid, poolraamid, uksed jne. võisid valesti istuma jääda. Sellisest pealtnäha "keevitatud ja tugevast" kerest musta mumbri masina tegemine võib olla palju hullem ja kallim kui läbiroostetanud originaalkere remont.
Piltidel tundub, et käesolev auto on eelpoolkirjeldatud omaaegsest küsitava kvaliteedga kapitaalremondist pääsenud.