Gaz 24 1978 a
#15

Niisiis natuke juttu üle pika aja jälle. Viimasel ajal on tekkinud palju vaba aega, ja seepärast tegelen jälle volgaga. Kuu aega tagasi tuli mõte et võiks teda vaikselt lammutama hakata. Plaan oli/on siis järgmine:
Algul kisun salongi laiali, siis eemaldan rooste, seejärel keevitan kus vaja (enne muidugi õpin keevitama) siis krunt ning värv ja seejärel mõnda kohta pigimatt ,,ja mujale mastiks. Mis saab siis kui salongi on valmis olen ma mõelnud palju ja ka unes näinud,,aga plaane ei taha teha.

Plaan oli küll selline, aga tegelikkus on tavaliselt hoopis midagi muud. Mina teadsin, et juhi istme taga/all põrandas on auk, mis tahab keevitamist saada, aga salongi lammutades avastasin, et mõlemal pool küljekarbi otsa/tagumise rattakoopa (ei oska muud moodi öelda) juures on selline auk et käe saab läbi pista, samuti on tugevalt roostes juhi jalgade alune,,ja ka kõrvalistuja jalgade alune, ning mootoriruumi sein.

Avastades, et paljudes kohtades on pigi all rooste, sattusin ma hoogu ja eemaldasin kogu pigi salongist, ei tea kas oli mõistlik tegu või mitte, aga igatahes saab nüüd kogu põhja korralikult ära värvida. Et roosteaugud välja lõigata korralikult pidin ma eemaldama esitiivad, töö mida ma polnud kunagi teinud, ja algul ma arvasin, et tuleb palju jama sellga, aga eriti hullu polnudki, vaid 2 polti tuli mootoriruumist läbi saagida, sest tiiva küljes olev mutter hakkas ringi käima.Eemaldasin veel esimese parempoolse ratta, et pääseks paremini rooseauke lõikama. Jällegi sattusin hoogu ja lõikasin ehk natuke liiga palju plekki kere küljest lahti, aga seal oli palju roostet ka, mida terasharja või lihvkettaga eemaldada oleks olnud väga keeruline.Täna keskendun keevitamisele, ja varsti katsun ja pilte teha.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz 24 1978 a - Autor: Volgamees - 24-12-2004, 00:28 AM
RE: Gaz 24  1978 a - Autor: Volgamees - 02-01-2006, 03:57 AM
RE: Gaz 24  1978 a - Autor: Volgamees - 23-01-2006, 23:56 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne