VEllou KAsk
Registreerimata
Ma tegin õli ja bensiini kindlast paroniidist, paksuseks 0.5mm. Kloostrimetsa motopoes ei soovitatud silikoni panna karteri poolmete vahele, käimarile küll aga mitte karterile. Soovitati rohkem tavalist värvi.
Ma teen ikkagi korraliku paroniidist või muust materjalist tihendi ja asi korras.
VEllou KAsk
Crazydonkey
Registreerimata
lugedes teisi kuulutusi on mootori kaani kokku pannes kõige parem kasutada punast siliconi sest mul on se sama vahel ja peab juba 3 aastat.
kuskohas asub volga pood ja kas seal erineva paksusega paraniiti ka müüakse?ja palju ta võiks maksta?
see punane asi on hermeetik ja see ongi mõldud tihedi jaox
Postitused: 2,762
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
mina teen endale tihendeid kingakarbi papist ja mitte ei lõika välja, vaid asetan tihendimaterjali tihendit vajava esemele(näiteks karterikaanele) ja hakkan väikese haamriga vastu ääri taguma ja toksin tihendi valmis.
vahest kasutan ka hermeetikut, kui see hakkab bensiini toimel lekkima ja jälle tuleb mootor lahti võtta.
Mina teen alati tihendi vihku kaanest,(see paksem vihikukaan).Mõlemalt poolt tavottiga kokku ja peab(Y)
.:LiveToRide:.
Registreerimata
mina tegin tihendi sisse augud vintpüssi padrunikesta otsaga. ideaalse suurusega ilus auk tuli
Postitused: 665
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Paraniit Volga poes paksusega 1 mm maksis 150 raha ruutmeetri kohta. Samas ruutmeetrit ostma ei pea, ütle oma tüki suurus ja lõikavad välja. Maksad täpselt niipalju eest kui tahad. Arvatavasti on õhem paraniit veel odavam. Ise katsetasin mossele tihendeid tehes mitut moodi ja parimaks variandiks leidsin suurte avade tegemisel maniküüri käärid (need väiksed ja kõvera otsaga). Väiksed augud tegin aga puidu puuriga. Panin kollektori tihendile ja lasin puidupuuriga otse läbi kinnituspoldi augu. Puur valida enam-vähem samasuur, kui polidauk ning puurides surusin kollektorit tugevalt vastu tihendit (kui tugevalt ei suru, siis rebib puur avaservad narmendama. Tulemuseks ilusad teravate servadega augud tihendis. Kindlasti tuleb kasutada puidupuuri, sest nendel on äärelõikajad mis tagavadki korrekse serva.
Postitused: 2,762
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
mina määrin ka papist tihendi tavotiga kokku.
PUNASE SILIKONIGA SAAB KAH
Postitused: 2,762
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
silikon sobib kohtadesse, mis ei puutu bensuga kokku.
mul karteri vahel kestis vaid pool aastat ja jälle pidin lahti kiskuma.
ei soovita kasutada
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
26-03-2005, 00:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2005, 00:47 AM ja muutjaks oli
kalev60.)
silikoon jah eriti bensiini ei kannata aga kui pärast tihendid lahti tahad saada siis tavot on hea tihend peab pärast paremini õli ja muud kraami ka ja kui odavalt tahetakse läbi saada siis jah tordikarb kärab küll kui just eriti kuuma kohapeale seda ei toppi
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kuumas kohas (silindri küljes) käivad asjad, näiteks tihendid, igasugused keermed k.a süüteküünla oma soovitati vanasti grafiitmäärdega kokku teha. Pidi tagama keermete kerge avamise ja kaitsma tihendeid kinnipõlemise eest. Ise pläkerdasin grafiitmäärdega nii V501m kui CŽ-250 silindrikeha ja karterivahelise ning viimasel ka silindrikeha-sisselaskeflantsi tihendi. Ülejäänud papptihendeid sai lihtsalt ööpäevajagu mootoriõlis ujutatud.
Siit ka küsimus : kas silindriga kokku puutuvaid tihendeid
tasub õlis immutada või suurendab see ainult tulekahju ohtu?
Nimelt pole CŽ-250 siiselaskeflantsi jaoks tihendit saada,
mistõttu see sai ise paksemast joonistuspaberist lõigatud.