muuseumipapa Kirjutas:TA-6-1 vahetusvariandiks pakkumist ei pea minagi heaks ideeks, olgugi, et neid meil 4 tk. on. Sest kõigil neil on omapärane saamis- ja äratoomislugu. Ilmandu isendi äraandmiseks peaks aga hakkama kõigi annetajate käest luba küsima. Pakun välja, et omanikuga kaubale saamise korral võiks ehk otsida Kubani või Kavz`i + vajadusel kompensatsioon. Kas Ikarus`i lähiümbruses mõnd traktorit ei leidu, mis ta teele välja veaks? Mis ta kaal ka olla võiks? Millised pukseerimiskonksud? Veel siiski üks tähelepanek - katsume ikka eelmise päästeaktsiooni edukalt ära lõpetada. Ei vaidle küll vastu sellele, et juba järgmisi plaane pidada, aga katsume järjekorras!
Usun ,et kõik on nõus trammi päästeaktsiooni edukalt lõpetamisega enne Ikaruse kallale asumist ;PETSS pakkus Ikaruse teema välja lihtsalt selleks ,et aegsasti asja arutada.
Ik 620 kaalu kohta on netist üsna raske andmeid leida ,kuid paaril lehel siiski vilksatas arv 8,3 tonni ,mis on ilmselt ka üsna tõepärane.
Pukseerimiskonksude osas jään hetkel vastuse võlgu.
Seal tuleb enne bussi väljavedamist labidatööd kah teha ,kuna buss on üsna sügavale maa sisse vajunud.
Bussirestauraator Heino Jaanuse sõnul võib olla ka probleem ,et käändteljed on kinni roostetanud ega liigu ,so lihtsamalt öeldes ,et buss pole juhitav ,mis oluliselt raskendab vedamist neli ratast maas. Bussil puudub hetkel ka rooliratas.
Lõpuks: muuseumipapa motiivid TA-6-1 Ikaruse vastu vahetuskaubaks lubamisest keeldumisel on igati arusaadavad.