09-10-2005, 16:58 PM
Nagu pealkiri ütleb on mul tegemist õlilekkega. Täpsemalt:
Õlileke tekib ainult sõitmise ajal. Lekib sidurikaane vahelt(kusjuures nii mootoribloki poolne kokkupuutepind kui ka kaane pind on korralikud ning peale lekke avastamist sai ka tihend ära vahetatud, kuid kasutult)
Omal tekkis selline kuri tunne, et järsku tekitab mõni kuri viga sidurikotta rõhu. Seetõttu kontrollisin üle väntvõlli vasakpoolse simmerlingi, kuid see paistis terve. Peale selle kontrollimist sai mul omal aga mõistus otsa. Natukene muret põhjustavam oli aga veohammasratta alune simmerling, see paistis küll terve, kuid ka hammasratta juures võis täheldada leket.
Äkki keegi targem inimene oskab aidata?
Postitused: 138
Teemad: 15
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Äkki lekib sul mitte sidurikaane vahelt vaid käimalöömisvõllivahelt, nagu mul...?
misasja sa selle tihendiga jamad, osta kuumakinder hermets (55.-) ja lase mõnus paks kiht igalepoole kaane äärtesse ja ei tohiks mingit probleemi olla...
Kui sõidu ajal lekib , siis võib olla küll sealt käivitusvända juurest. Puhasta mootor korralikult ära ja vaata siis peale väikest sõitmist kust kohast õli nõrgub.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
1) augud ja täkked tekivad oskamatul kaane eemaldamisel, kasutades selleks näiteks kruvikeerajat. see oli esimene variant, mida ma kntrollida soovitasin, sest mopeedimootorid on tihtipeale paljude noorukite esimeseks remondiobjektiks.
2) kui su esimest postitust lugeda, jääb mulje, et lase aga julgelt \"hermetsi\" serva peale. ja võimalikult paks kiht, sest see on ju parem, kui õhuke. mõtle siis hoolega, kas ikka \"paks hermetsikiht\" aitab täkete ja pinnakõveruste korral.
3) paraku pean sulle su kurvastuseks teatama, et kuumakindlate silikoonibaasiliste tihendusmaterjalidega tehakse ka palju vastutusrikkamaid töid, kui \"ehitatakse üles\" autode mootoreid. ainult selle erinevusega, et on väga karmid nõuded kasutustingimuste kohta (pinna tasapinnalisus, vastav karedus, täiendavad tihendusmeetodid jne). ja see kasutamine erineb üksjagu sinu soovitustest, kuigi sa põhimõtteliselt head tahtsid.
kokkuvõtteks tahan öelda seda, et su nõuanded kubisevad kehvast oskussõnavarast, mida võib tõlgendada mitmeti.
ah, suva... ma ei viitsi vaielda enam, vaadake ise kuidas oma lekke peatatud saate...
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Väike idee poegis õlilekkega seoses.
Kui keegi vaatas mu Stella pilte siis sellel on samuti käimalöömise vända juurest õline ja just korpuse ülapool. Päris korralikult õline kusjuures.
Kui see V501 on juhtumisi Mini või Stella raamil siis nendel jääb leegitoru ja summuti ühendus täpselt käimalöömise vända kohale. Igatahes minu sõiduriistal tilgub õli sealt vahelt korpuse peale ja kah just sõidu ajal peaasjalikult.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Hermeetikuga paigates tuleb kindlasti enne veidi oodata, nii 10-15 min kuni hermeetik vähe tahkub. Muidu pressib vahelt välja ja ikka tilgub edasi. Ja alles siis kaas peale. Ja kõige parem on tihend + hermeetik.
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Rõhk nüüd vaevalt tekib sul mootorisse. Nagu eelpool mainitud juba, kõige tõenäolisem vigastatud kaane serv/tihend.Õli ju liikudes/kuuma käes läheb vedelemaks, ja arvatavasti ka seepärast lekkimine just sõiduajal/vahetult peale sõitu.