Talunike käes on 51sid ikka veel palju vedelemas (pea igal Eestimaa reisil näen seismas 4-5 uut isendit) ja palju ka liikvel. Viimasega küll see lugu, et suure kütusekulu, ülevaatuse, kindlustuse jm tõttu ei ole neist paljud enam läbinud bürokraatiat, st liiguvad talu enda maadel. Nt heinaveol või muu kola veol.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Tava-51sid on veel päris omajagu ralli-ja krossimeestel (eriti lõunaosariikides).Kunagi ARKi kodukal keegi küsis veel 51te registriarvu ja vastus oli minu mäletamist mööda kuskil 60 ringis.Arvata võib,et mitu korda rohkem on järel veel vrakke+lihtsalt paberiteta isendeid.See käib tavamudeli kohta,erivariandid (63,93,pikk kabiin+igasugu erimasinad-tuletõrje,põllumajandusseadmed,paagid,tõstukid) on küll juba üliharuldased...
Muuhulgas,ühte eemalt paistes 93 olen näinud Tallinnas Pääskülas ühe maja õuel seismas...
valdo Kirjutas:Talunike käes on 51sid ikka veel palju vedelemas (pea igal Eestimaa reisil näen seismas 4-5 uut isendit) ja palju ka liikvel. Viimasega küll see lugu, et suure kütusekulu, ülevaatuse, kindlustuse jm tõttu ei ole neist paljud enam läbinud bürokraatiat, st liiguvad talu enda maadel. Nt heinaveol või muu kola veol.
mrali Kirjutas:ringis.Arvata võib,et mitu korda rohkem on järel veel vrakke+lihtsalt paberiteta isendeid.See käib tavamudeli kohta,erivariandid (63,93,pikk kabiin+igasugu erimasinad-tuletõrje,põllumajandusseadmed,paagid,tõstukid) on küll juba üliharuldased...
Muuhulgas,ühte eemalt paistes 93 olen näinud Tallinnas Pääskülas ühe maja õuel seismas...
Ei ole veel 63 ega 93gi üliharuldased, tean neid siinseal vedelemas (teave vaid U2U). Ka Sinu mainitud 93 olemasolust ja asupaigast tean. Pikk-kabiini, puhtijat, paaki... kõiki selliseid 51 variante tean ka vähemalt 1 või enam.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Ise taastan ühte gaz 51te pika kabiiniga ja on olemas ka doonorauto (vahel on selleks ka emex). Kabiin on ümber ehitatud tartu auto katseremondi tehases (väga väärakalt tehtud varjant raami poolest). Kabiin on sellepoolest haruldane et on 2 uksega varjant. Kui kellegil ükstapuha mis 51 juppe pakkuda on oleks huvitatud!!!!!
Tean vähemalt 2, 51 asukohta.Üks Tallinnas toine veits kaugemal.Mõlebbid olid veel hiljaaigu sõitvad st. kone andis matsu välja.Siis on ,(küll Molotovi kirjadega sõjaväe värvides 63 vist) ka tundub olevat korras auto.
mrali Kirjutas:Täna nägin Läänemaal Piirsalus SÕITMAS ühte viljapunkriga 51.Kuulub ilmselt mingile sealsele põllumajandustootjale.Nii et miskit 51 baasil eritehnikat on ka veel liikvel.
Wäintz Kirjutas:Link Gazile niih leitsin sellise aparaadi , muide mul silm puhkas tolle peal , kena auto jõudu talle veelgi
1. Ei iial ei pandud tehases 51-le lakitud kasti. Ikka värvitud oli kast.
2. Ees on vale kaitseraud.
3. Üks tagavelg on 1960te aastate treileri oma, 4 lameda auguga. Kõik 51-d peale varaseid 1950ndaid olid kuue auguga velgedega.
Muidu ilus masin
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Ühte 66 kastiga 51 nägin mõni kuu tagasi Paldiski kandis sõitmas (igati hea väljanägemisega) ning suvel jäi Lätis,kuskil Ainaži ja Riia vahel ka 66 kastiga heas korras 63 silma...