27-07-2005, 21:38 PM
Siin teemas on märkimata jäänud Järva-Jaani Vanautode Varjupaigas olev GAZ 63.
Regardman Kirjutas:Mis kasutuses see on olnud, et selline huvitav kuut on ?
PETSS Kirjutas:Kas kuut on tagant tühi? Tolle peal millel mina sundaega teenisin oli jaama toide taga kuudis,selle jaoks oli omaette wäike kamber.siin on näha mis sees veel alles on
Martti Kirjutas:Unicweb, räägi siis Gaz 63 saamislugu ka ära, kus selliseid siis veel välja võib ilmuda?
villis1 Kirjutas:[quote=unicweb]
[mASIN VIIMASE PEAL AGA KAS TAL EI OLE MITTE 51 ESITIIVAD?
unicweb Kirjutas:Sorry, minu viga, pean ikka vist prillid hankima.villis1 Kirjutas:[quote=unicweb]
[mASIN VIIMASE PEAL AGA KAS TAL EI OLE MITTE 51 ESITIIVAD?
Miks sa nii arvad?
Hommik Kirjutas:Minu tähelepaneku kohaselt on 51 ja 63 poritiivad tegelikult sama stantsi alt tulnud, porikummi kohal on lihtsalt sobiv tükk ära LÕIGATUD.Gorkis valmis teatavasti kõnealuse Gaz-63 sasii(runk). Kuut ja kõik muud lisaseadmed- ja tööriistkastid ja muud spetsseadmed paigaldati juba kusagil mujal olevas sõjatehases. Eks vene masinate koostekvaliteet on kõigil teada ja seda tuleb võtta kui ajastu eripära.
Selline \"kirvemeetod\" hakkab silma ka testes detailides. Näiteks parempoolne astmelauaplekk on tööriistakarbi mahutamise tarvis lihtsalt äärest maha taotud. Tööriistakarbi enda ava on samuti lihtsalt sisse lõigatud. Servast on see kinnitatud plekikruvidega, kusjuures esineb ka mööda puuritud auke. Tööriistakast näeb , kui mitte arvata stantsitud kaant, üsna kodukootud välja, kinnituskohtade valikuga on tehas parajalt metsa pannud.
Niipalju siis Gorki inseneride töökvaliteedist. Selliseid pisidetaile leiab masina juures veel hulgim.
Hommik Kirjutas:Minu tähelepaneku kohaselt on 51 ja 63 poritiivad tegelikult sama stantsi alt tulnud, porikummi kohal on lihtsalt sobiv tükk ära LÕIGATUD.