Jawale suusad!
#1

Sai siis sõjaväe Jawale suusad ka tehtud:

http://www.pilt.ee/view/664448/1/

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#2

on neid suuski tehases ka külge pandud
Vasta
#3

tehases otse vast ei pandud, aga rootsi armees küll!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#4

Ei näe piti, panges on pilt.ee vist jälle.

Maamees linnast.
Vasta
#5

väga tegija leiutisBig Grin
edukat suusatamist!

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#6

Kas need on lumel tasakaalu hoidmiseks?

Maamees linnast.
Vasta
#7

Tasakaalu hoiad sa ise, aga suusad on selleks, et mootorratas liiga kaldu ei läheks ja ümber ei kukuks.


Vasta
#8

kas paksus lumes kannataks kah nendega sõita?
Vasta
#9

soolomootorrattaga libedal teel püstipüsimine on harjutamise asi. need suusad meenutavad mulle abirattaid ehk siis algaja abivahendeid. Kindlasti on nad vajalikud, kuid see, kui palju, on personaalne. Isiklikult leian, et need võivad osutuda rohkem segavaks kui kasulikuks. Eriti kui suusk kännu taha kinni jääb. Kasutage oma jalga suusana - tahad paned suusa maha, tahad tõstad üles.

BTW kui metsavahelt asfaldile satud, kas siis riputad suusa nööriga kaela?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#10

Tavalise kinnisõkudud lumel saab ilma suuskadeta vabalt hakkama, aga kui on klaasjää ja natuke vesine pealt, siis läheb kül asi hapuks.

Vaevalt Unicman need suusad sinna enda sõiduoskamatuse pärast toppis(tahan öelda, et Unicman oskab ilma suuskadeta sõita)
Vasta
#11

Millegipärast arvan isiklikult, et tegu on ikkagi mootorratta eksponaadiks mõeldud masinaga, mis võiks enam vähem olla kõikide lisadega.
Siit ka arvatavasti suuskade idee, ise ma selliste asjadega ei julgeks sõita. Ebatasasused teedel, mõni auk ja kohe teeb masin 360kraadi. Kuid usun ka, et Unicman ei harrasta selle masinaga paksus lumes sõita sellise masinaga- võta kuigi hullu kinni.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#12

kahjuks pole ise veel proovida saanud sõita nendega, aga usun et saab hakkama! Suuskade külge käivad veel sellised kummid, (mida ma veel leidnud ei ole) et kui ei kasuta, tõstavad nad suusad üles!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#13

unimüts Kirjutas:... usun ka, et Unicman ei harrasta selle masinaga paksus lumes sõita sellise masinaga- võta kuigi hullu kinni.

Mingi vastuse sellele küsimusele annab vast kommenteeritava kaasfoorumlase avatariks olev foto. Õhuke lumi ei jäta igatahes velje siseküljele sedavõrd paksu kihti... enda praktikas proovitud Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#14

Rootsi armee viib suisa läbi talviseid mootorratta juhtimise ühenädalaseid kursuseid

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#15

Saksas ka üks selline sõjaväe jawa saadaval (paari suurema erinevusega).
Samas ka sellel puuduvad suusad, seega tõesti erinevates maades monteeriti kõike külge.s6jav2e-jawa

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#16

Seoses suuskadega tekkis mul selline probleem, nimelt oleks vaja mingisugust kummimaterjali nagu antud pildil detail nr.12 http://www.pilt.ee/photo/664448/16712082/

ise ka täpselt ei tea mis asi see olema peaks, aga mingi kumminöör, mis venib piisavalt. Praegu asendasin selle neljakordse kumminööriga, mis on mõeldud koorma kinnitamiseks, kuid see jääb ikkagi liiga nõrgaks.

Kui kellelgi mingeid ideid on, andku teada!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#17

Väike ettevalmistus Talveralliks: http://www.album.ee/?o=316826965

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne