Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Kiirrongid peaksid Soomes küll elektriga sõitma, Helsingis sõitvad rongid on küll vana välimusega aga sõidavad sammuti elektriga. Mina nägin ainult diisliga sõitvaid tehoronge, mis oli ehitatud vanadest reisivagunitest(mingi platvorm oli ka katusel).
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
24-12-2005, 17:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2005, 17:37 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Mul tollest wedurist suvel tehtud pildid,nii eest kui tagant.Paraku omal asja ülespanemiseks wõimalused puuduwad.Keegi järsku saaks ehk aidata?Tänan.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Näddali alul jäi silma Tallinn-Moskva rongi wedur.Asi toimus paraku pimedas,tundus olewat sinakas roheline ja küljel valgega kiri GO?Ehk oskab keegi asja täpsustada.Kas sama wedur pani Pan rekkaga kokku?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
24-12-2005, 19:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2005, 19:12 PM ja muutjaks oli
Edel.)
PETSS Kirjutas:Näddali alul jäi silma Tallinn-Moskva rongi wedur.Asi toimus paraku pimedas,tundus olewat sinakas roheline ja küljel valgega kiri GO?Ehk oskab keegi asja täpsustada.Kas sama wedur pani Pan rekkaga kokku?
Kokku sõitis kuulduse kohaselt nr. 0236. Just see vedur
http://railphoto.malcev.net/photos/101316.jpg
See kõnealune helesiniste värvidega ja GO kirjadega küljepeal näeb selline välja
http://gallery.balticrailpics.net/displa...m=4&pos=38
Lätist on mingiaeg meile veel tulemas seda tüüpi vedur,number 0237 ja vist samastes värvides,nagu 0236.
EDIT: martinmannik jõudis minust ette.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Loll küsimus aga kas see GO gruppi wedurid on seotud ka EW ringi liikuwate GO BUS logo(Tiit liinid ja weel mõned) kandwate bussidega?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
PETSS Kirjutas:Loll küsimus aga kas see GO gruppi wedurid on seotud ka EW ringi liikuwate GO BUS logo(Tiit liinid ja weel mõned) kandwate bussidega?
EVR Ekspress ja Edelaraudtee pidid jah nüüd sinna ühte GO-gruppi kuuluma.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
24-12-2005, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2005, 23:05 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Järgnew ei pruugi olla 100 % tõde aga naljakas on küll.Tsaariajal olla uue ja hästi sirge raudteelõigu wastuvõtmisel keegi kohalik ülemus juhtinud silmnähtavale veale-kauguses jooksewad rööpad kokku.Kuidas saab rong sellist teed mööda sõita?Talle seletatud,et mingit kokkujooksmist pole.Tegemist olla optilise pettega,mida nimetatakse perspektiiviks.Ülemus mõelnud hetke ja siis öelnud:Hea küll!Praegu jätan selle niisama.Aga waadake,et edaspidi ehitate ilma perspektiivita!Ja weel.Tolleaegse raudtee õnnetused näitasid,et enamik toimus kahe viimase waguniga.Pöörangutelt mahasõit jne.Saadud andmetele tuginedes andis tsaaririigi teedeminister wälja korralduse:Õnnetuste arwu vähendamiseks või hoopis vältimiseks saata 1.märtsist 1909 tsaaririigi raudteel kõik rongid teele ilma kahe wiimase vagunita!Ja asi oligi lahendatud.Olles ise teeninud võitmatu Punaarmee ridades ei tundugi asi nii uskumatu.Muidu on see eelnev jutt võetud H.Palametsa teosest: Sõidab,hirnub raudne täkk,kel selja taga valge lakk.Soowitan lugeda.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
27-12-2005, 20:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2005, 20:52 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Martti Kirjutas:Aga miks selle rongi ees on kaks vedurit? Tavaliselt on ikka Tallinn-Moskva rongil üks vedur.
Regardmani vastus enam vähem õige. Too esimene vedur(sinine) läks peale remonti esimesele reisile ja teine sammuti kaasa,juhul kui esimene peaks poole maa peal ära kustuma.
On ka paar koda kolme veduriga Tallinn-Moskva rong liinile läinud. Eelmine aasta(2004) suvel tuli Tallinn-Väikese depoost Balti jaama koguni 4 vedurit ees.
Vahel on lihtsalt kokkusattumus ja läheb selline hulk vedureid rongi ette,mis sest et ainult mingi 15 vagunit tõmmata. Näiteks 2004 suvi läks kolme vedurga: Üks vedur järgmine hommik sellesama Moskva rongi Narvast Tallinna toomiseks,teine vedur pärastpoole Peterburist tuleva rongi sammuti Narvast Tallinna toomiseks ja kolmas vedur Oktoobriraudteele üleandmseks. Nii lihtne see ongi. Pole nagu mõtet veduritel tühjalt sõita ja raudteed ilmaaegu kinni hoida.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
27-12-2005, 21:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2005, 21:03 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Martti Kirjutas:Regardman Kirjutas:Martti Kirjutas:Aga miks selle rongi ees on kaks vedurit? Tavaliselt on ikka Tallinn-Moskva rongil üks vedur.
Juhuks, kui üks pe***e läheb!
Varasemal ajal sellist pisikest probleemi siis ette ei nähtud?
On ka varem selliseid probleeme olnud kuid tänapäev on tänu sajale erinevale raudteefirmale need probleemid raskemini lahendatavad.
See et vedur(rong) peale suuremat remonti esimestel reisidel poole maa peal ära kustub,on tavaline. Hea näide ka alles tänavu suvel Juulikuus,kui tuli remondist Edelaraudtee diiselrong DR1A-312,alles oma teise reisi ajal Tallinnast Pärnu sõites Liiva jaamas ära "kustus". Seisis seal üle poole tunni enne kui depoost diiselvedur(ChME3) tuli ja rongi sappa võttis,mis sest et Tallinn-Väikese depoo sealsamas lähedal on!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
27-12-2005, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2005, 21:44 PM ja muutjaks oli
Edel.)
PETSS Kirjutas:Martti Kirjutas:Regardman Kirjutas:Martti Kirjutas:Aga miks selle rongi ees on kaks vedurit? Tavaliselt on ikka Tallinn-Moskva rongil üks vedur.
Juhuks, kui üks pe***e läheb!
Varasemal ajal sellist pisikest probleemi siis ette ei nähtud?
Kas siis sõidu ajal on ka teine wedur matsu all.Lihtsam oleks ju korralik ja töökindel asi sinna ette aretada kui terwet veduriparki igaks juhuks kaasas wedada.
Kui koosseisus on mitu vedurit,on need kõik "auru" all,välja arvatud kui transporditakse töökõlbmatut vedurit.
Töökindlus on suhteline mõiste. Varjatud vigu äsja remonditud asjadel võib alati välja tulla ja neid veel kõige vähem tahetakse raudteel. Selleks ongi igaks juhuks 2 vedurit ees. EVR Ekspressil hetkel lihtsalt pole vedureid rohkem.
Ootame,Lätist on veel tulemas kolmaski vedur.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Wabandust lolli küsimuse pärast.Kas need USA vedurid kõlbaksid ka reisirongide ette?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
PETSS Kirjutas:Wabandust lolli küsimuse pärast.Kas need USA vedurid kõlbaksid ka reisirongide ette?
Kui muud pole,siis käib küll. Aga ameerika vedurid on AS Eesti Raudtee omad,jätkub seda pürokraatiat ka enam kui küll ja Eesti Raudtee küsib päris korralikku pappi ka oma veduri rendi eest.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...