kuhu peab juhtmed ühendama kui ma tahan tahokat autole peale panna,
kas süütepooli või jagajasse.
2. asi kas honda civicutel käibki käigu kang raskemalt kui tavaliselt sisse
1986aasta oma.
egas ma ei mõelnudki küünla juhtme otsa tahokat ühendada.
Ja mul on autokoolini veel 2aastat aeg!!!
Postitused: 84
Teemad: 11
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Valdo, kogu lugupidamise juures Sinu suurtele tehnikaalastele teadmistele pean nentima, et klassikalisse süütejagajasse (jättes väja kaasaegsed digitaaljagajad) tuleb siiski ka madalpingejuhe. Sõnaga, madalpingering on: süütelukk - süütepooli madalpingemähis - jagaja kontakt - mass.
Seega, kui vastata "hassek" - i küsimusele, siis võiks öelda, et pole põhimõtteliselt vahet, kas tahho impulssisend ühendada jagaja ja süütepooli ühendava juhtme jagaja- või süütepoolipoolsesse otsa. Soovitaksin siiski jagajapoolset, ehk on veidi nõrgemad omainduktsiooninähtest põhjustatud impulsid (tipud võivad küündida mõnesaja voldini).
Terv. Avo
50 50 598
Postitused: 84
Teemad: 11
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Terminoloogia üle võib muidugi diskusseerida, kuid antud juhul oli tegemist siiski noore inimese poolt esitatud küsimusega, mille sisu (minu jaoks vähemalt) oli üheselt mõistetav. Pidasin lihtsalt õigemaks antud juhul noorele mehele vastata, kui hakata osundama tema madalatele tehnilistele teadmistele.
Kui aga siiski terminologiseerida, siis kuidas kommenteerida selle kõrgepinge jagamiseadme levunud nimetust "jagaja kaas". Arvan, et terminite puhul tähtsaim siiski üldine mõistetavus.
Terv. Avo
50 50 598
valdo mõistis mind valesti, ma mõtlesin, et kas jagajasse millegi külge,
või süütepooli klemmi peale.
Ma loodaks ikkagi teada saada kuhu täpselt juhtmed vedama peab, ma tõenäoliselt tean, aga igaks juhuks küsin, ja ei ole ma nii algaja midagi
ma olen ka juba üsna palju autodega ja tsiklitega mässanud , ja nii need kogemused tulevad ju, arvan mina.
Postitused: 58
Teemad: 14
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
tahtsin veel lisada et ülevaatusel on selline jubin mis seisab kus tahes, tavaliselt gaasianalisaatori kõrval suunatud mootori poole ja sellest piisab et tuure lugeda, ju ta ikka kõrgepinge sähvatusi loeb ja seda 2 meetri kauguselt ja läbi kere, ei tea kuda diislitel sa asi käib
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Segan küll agarasse süütesüsteemide arutellu vahele aga kui see teema algatajale rahustav on, siis mis puudutab seda raskesti liikuvat käigukangi.
Mul omal sama tootja sama ajastu auto (84 accord) millel kah käiguvalitsaga sarnane mure.
Kohe kui auto sain ja raske käiguvahetus häirima hakkas võtsin lülitusmehhanismi lahti, puhastasin-õlitasin ja panin kokku tagasi. Kusjuures kuni kastini liikusid kõik hoovad ilusti ja kergelt. Kasti õli kontrollisin samuti üle ja arvasin et nüüd hea lihtne käike rammida. Võta näpust, mitte midagi ei muutnud. Nii lasegi juba kolmandat aastat megaraskelt liikuva kangiga ringi. Käigud lülituvad normaalselt ja midagi laiali pole lennanud. Äkki siis ongi mingi tehase tüüp-praak?
Asjal üks hea külg kah- muu rahvas eriti mu autoga sõita ei taha, kuidagi ei saa käike sisse. Ükskord kui tuttava neiu nn "kaineks kettaks" võtsin, pidin ise kõrvalistmelt käike vahetama.
Valts@kasvatab musklit kui autoga sõidab
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon