12-04-2003, 15:35 PM
VABANDUST, \"kaardilugeja\" - arvasin (rumalasti), et HRV-l pole ka sünkro-süsteemi! Mis difrilukku puutub, siis see puudub ka näiteks UAZ-del: ega see neist vähem maastureid ei tee (Teet ühe talve sellisega liikunud)! Ning selline sünkro-süsteem (see mu enda nimetus VW järgi) peaks ju olema maastikul võrdväärne difrilukuta \"pideva\" neliveolisega??? Muidugi kusagilt kõrvu jäänud, et sellised kasutavad ABS-taoliseid andureid (või isegi samu ABS-ga?). ABS ei tööta aga väikestel kiirustel - mida siis asjast arvata???
sorri et asjatundmatut juttu ajan - aga keegi teadjam võiks seda asja valgustada!
ASJALIKUKS: Teedu tuttavate kogemused:
näiteks 4*4 Baleno ESIMESED klotsid (peaksid olema samad ka esiveolistel) maksid 2,2kEEK!!! Õnneks oli nende puhul lahenduseks targemate inimeste soovitusel Almera B-osa. Ning kui sellist elementaarset osa pole Balenole, pole seda Vitarale ilmselt ammugi...
veel oli ühel tuttaval jama Audi Quattro kokkujooksnud vahekastiga (see siiski omaniku hoolimatuse tõttu - kast oli kuival ja tegi ka häält). Esialgu tahtsid hakkajad mehed kogu sisu uue installida (kui mälu ei peta, oli hindeks 50kEEK), lõpuks lahenes ilmselt odavamalt (polegi kursis).
MORAAL:
enne uuri ka osade hindu ja mõtle, kuiväga need sulle meeldivad - kahjuks ei tee reegel \"kõik, mis liigub, ka kulub\" automarkidel suurt vahet, eriti kui eelmine omanik on hooldamisega koonerdanud. Ning kunagi pole välistatud ka näiteks esiklaasi purunemine (kas seda ootad näiteks \"kurrunurruvutisaarelt\" ning maksad selle eest hingehinda?).
teet,
kes kardab asju mis pole \"mainstream\" ning millest tema mõistus üle ei käi
sorri et asjatundmatut juttu ajan - aga keegi teadjam võiks seda asja valgustada!
ASJALIKUKS: Teedu tuttavate kogemused:
näiteks 4*4 Baleno ESIMESED klotsid (peaksid olema samad ka esiveolistel) maksid 2,2kEEK!!! Õnneks oli nende puhul lahenduseks targemate inimeste soovitusel Almera B-osa. Ning kui sellist elementaarset osa pole Balenole, pole seda Vitarale ilmselt ammugi...
veel oli ühel tuttaval jama Audi Quattro kokkujooksnud vahekastiga (see siiski omaniku hoolimatuse tõttu - kast oli kuival ja tegi ka häält). Esialgu tahtsid hakkajad mehed kogu sisu uue installida (kui mälu ei peta, oli hindeks 50kEEK), lõpuks lahenes ilmselt odavamalt (polegi kursis).
MORAAL:
enne uuri ka osade hindu ja mõtle, kuiväga need sulle meeldivad - kahjuks ei tee reegel \"kõik, mis liigub, ka kulub\" automarkidel suurt vahet, eriti kui eelmine omanik on hooldamisega koonerdanud. Ning kunagi pole välistatud ka näiteks esiklaasi purunemine (kas seda ootad näiteks \"kurrunurruvutisaarelt\" ning maksad selle eest hingehinda?).
teet,
kes kardab asju mis pole \"mainstream\" ning millest tema mõistus üle ei käi
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"