Tere!! Mul on probleem selles ,et kui sõitsin kivi otsa siis hakkas käigu kang raskelt liikuma.Ja tagumine käik ei lähe ka sisse.Mille võiks probleem olla.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Hoovastik läks kõveraks või paigast ära.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
03-01-2006, 15:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2006, 15:41 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Pigem kõveraks, arvestades selle asukohta üsna avatuna auto all nimetatud automargi juures.
Soovitan hoovastik auto all kriitilise pilgiga üle vaadata, et teha kindlaks võimalikud vigastused. Arvatavasti tuleb kasti ja kangi vaheline hoovastik demonteerida, deformeerinud osa taas algsesse kujusse viia ning siis uuesti korralikult reguleerides tagasi panna.
Kui tõesti läks hoovastik "paigast ära", siis see viitab ülilohakale koostetööle (mutrid kinni keeramata, kontreerimata vms).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
valdo Kirjutas:(mutrid kinni keeramata, kontreerimata vms).
Minu meelest olid seal ainult splindid ja seibid???
Pole midagi targemat teha
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Ühel pool on reguleerimis koht ka, ajutiselt saab probleemi lahendada külgedepeale liigutamis varrast kas peale või maha keerates (täpselt ei mäleta).
Seda küll ,aga miks ikkagi tagumine käik sisse ei lähe.Ma arvan et äkki on selle tagumise käigu poolkuu ära kulunud.
Postitused: 3,144
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
enamus mosusid kannatab eelmainit probleemi käes.
Pinu põhjuseid, miks...
Kulunud kapronpuksid hoovastikus. "kooperatiivide" aegne rem komplekt maksis kopikaid. Tartus Ülo äris letikaup.
f...ing pindamis kivikesed mahuvad kasti peale valitsa hoovastiku vahele, kui nüüd kangi kallal natuke jõudu rakendada, siis... Ikka salongis kummilutt kangi ümbert maha ja uuri asja.
Ja muidugi või olla see esimene märk, kulunud siduri grafiit puksist, või sidurist, mis täielikult ei lahuta. Kuna Sa mainid raskelt liikuvat kangi, siis selle välistaks. sel puhul kadusid tavaliselt 1.-2. käik.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Moskvitši käigud lülituvad ideaalselt, kui igasugused lõtkud kõrvaldada ja neid kohti on palju. Eelpool mainitud "poolkuu" loksu kaotamine üks olulisemaid.
Sellisel äkilisel tagurduskäigu kadumisel võib olla ka teine põhjus. Kuna sõitsid kivi otsa, võib olla purunenud mootoripadi (plaadid vulgist lahti). Piisab, kui nüüd mootor koos käimakastiga hoovastiku suhtes on nihkesse läinud, lisada veel eelnevad lõtkud ja käik ei saagi lülituda.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Jah, kõik õige, aga selle varda peale või maha keeramisega saabki selle probleemi lahendada, vähemalt ajutiselt. Asi selles et ta ei lükka piisavalt käigukangi külgedelepeale liikumis jubinat ja jääb käikude vahekohta. Probleem võib veel nt selles vedrus olla mis seda liikumist "kangemaks" sinna külge teeb, sinna võis midagi keerdude vahele minna või muul põhjusel blokeeruda... ühesõnaga oma silmaga peab nägema.
Mine vaata talle kõhualt otsa ja võta pealt käigukangil kummid ka maha ning vaata mis seal toimub ja mis pidurdab.